Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Meğer Ne Büyük Hata Yapmışım

27 yaşında genç bir kadınım. 6 aydan bu yana evliyim.

Güya birbirimizi severek evlendik. Ancak aldığım bir mesajla tüm hayallerim yıkıldı. Meğer eşimle evlenerek ne büyük hata yapmışım

Bir kadın, “Eşimle uzun zamandır görüştüklerini, birbirlerini çok sevdiklerini yazıyordu.

Eşim banyoya gittiğinde cep telefonuna baktım. Kadının gerçekten de telefonu başka bir isimle kayıtlıydı. Sonra karşılıklı mesajlarını okudum. Kızgınlığım ve şaşkınlığım daha da arttı.

Ertesi gün eşimle konuştum, hiç inkar etmedi.

Kadını da aradığımda yaşadıklarını aynen anlattı.

Ben de evden ayrılıp ablamın evine gitmeye karar verdim.

Ancak evden çıkarken bir de şiddete uğradım

Evden kaçarak çıkmak zorunda kaldım. Bir haftadır ablamın yanındayım.

Boşanmak istiyorum, haklarım neler?”

***

Değerli okurum, üzülmek yerine yarınlara bakmalısınız.

Çocuğunuz olmadan bunları yaşadığınız için ayrılmanız da daha kolay olacak. Bundan sonraki yaşamınızda benzer olayları yaşamamanızı ve mutlu olmanızı diliyorum.

***

İşte haklarınız:

*Aile Mahkemesinden, eşinizin evden uzaklaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bu süreçte nafaka talep etme hakkınız da var.

*Evliliğinizde bir yıl dolmadığı için anlaşmalı boşanma davası açamazsınız. Ancak ihtilaflı boşanma davası açmanıza engel yoktur.

*Maddi ve manevi tazminat talepli olarak boşanma davası açabilirsiniz. Aynı davada nafaka da talep edebilirsiniz.

*Ayrıca Türk Medeni Kanunu’nun 236. maddesinde belirtilen edinilmiş mallarla ilgili haklarınızı da talep edebilirsiniz.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle...

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..