Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '12

 
Kategori
Özel Günler
 

Mehmet Sert’in mevlütündeydim.

Mehmet Sert’in mevlütündeydim.
 

Mehmet Sert


 

Mehmet Sert denilince inanın içim acıyor.

Allah rahmet etsin, nur içinde yatsın.

O gönlü büyük biriydi. O büyük bir insandı… O farklı biriydi. O güzel biriydi.

Bir gün dahi ona Mehmet abi diyemedim. Hep Mehmet Bey olarak girdi hayatıma, Mehmet Bey olarak da çıktı.

Hani bazı insanlar vardır, babanız gibidir, ağabeyiniz gibidir. O benim için öyle biriydi.

Onu ilk kez uzun yıllar önce, sahibi olduğu Fethiye’de Majesty Clup’ün açılışında tanımıştım. Patron gelecek dediklerinde alıştığımız patron gelecek sanmıştık. Oysa gelen bizden biriydi. Candan, samimi, dost personeli ile abi kardeş ilişkisi içinde olan biri. Fatihcan küçüktü o zamanlar iki buçuk yaşındaki oğlumu kucağına almış direksiyonu tutturarak araba kullandırmıştı. Bizimle ne çok hatırası vardır.

 

Bu gün onun Mehmet Sert’in büyük oğlunun evindeydik.

Dünyalar güzeli Ünsal Sert’in eşi, benim can dostum Neşe Sert kayınpederi için mevlüt okuttu.

Zarif ablam oradaydı… Mehmet Sert’in eşi… Çok güzel, çok yürekli, hani hanımağa denilir ya işte öyle bir hanımefendi olan Zarif ablamı da görmeyeli uzun yıllar olmuş.

Hey gidi günler hey derken. Sevil Sert geldi, Yurdal Sert geldi. Benim güzel dostlarım, benim eski yarenlerim…

Mehmet Sert yoktu.

Mevlüt başladığında içim doldu – doldu taştı.

Onun yüzü, sesi hareketleri geldi gözümün önüme.

 

Bana bir bacım derdi, sanki on bacım kelimeleri dökülürdü.

Ben bu aileyi çok seviyorum.

 

Onlar babalarından, annelerinden gelen bir güzellik içindeler.

Ünsal Sert’i görmedim onuda çok özledim. Çok ama çok değerli biridir…

 

Bu gün orada uzun zamandır görmediğim dostlarımı gördüm.

Bu gün orada Mehmet Sert beyin sayesinde sevdiklerimle birlikte oldum.

 

Dualar okundu, dualar okuduk. Ne güzeldi… Allah kabul etsin…

Neşe’m canım arkadaşım. O kadar güzel bir evsahibiki.

Şu yokmuş diyemiyorsunuz; onun sizi veya misafirlerini ağırlarken ikramlarında…

Herşeyin fazlası var. İnce ve hassas düşünceleri içinde hazır…

 

Mehmet Sert Beyefendiye, benim kıymetli ağabeyime, güzel insana yakışır bir mevlüttü.

Hocanın muhteşem sesi, okuduğu duaları o kadar güzeldiki, orada olanlar ve ailesi ve ben, Elif, Tuğçe hepimiz dualar ettik.

 

Tuana’da uzun yaz gecelerinde bizlere anlatırdı. İşini anlatırdı, eşine olan sevdasını anlatırdı.

Hele evlendikten sonra eşini motoruna bindirip götürdüğünde, Zarif ablanın:

“Beni kaçırıyorsun!” diye ağlamasını anlatırdı. Bundan çok keyif alırdı…

 

O aynı zamanda çok büyük bir işadamıydı.

Onun yanında durmak yakışmıyordu.

O kadar çalışkandı ki… Sabahları kim erken kalkacak, kahvaltıya gelecek diye yarışırdık adeta.

 

Mehmet Bey, seni hepimiz özlüyoruz. Bizlere yaptıkların için Allah sizden binlerce kere razı olsun…

Nur içinde yatın…

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

SERT Holding'in kurucusu Mehmet Sert…

Yüksel Holding'in de ortaklarından ve Onursal Başkanı olan Mehmet Sert'in iki oğlu bir kızı var.

Ünsal Sert, Sevil Sert ve Yurdal Sert…

 

Sert Holding'in halen turizm ve elektronik sektöründe iki yatırımı var.

Fethiye'deki 5 yıldızlı Majesty Clup Tuana tatil köyünün mülkiyeti Sert ailesine ait. 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....