Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Okullar
 

Mehmetçik

Mehmetçik
 

Balıkesir, ilköğretimden üniversite öğretimine kadar her kademede eğitim veren kurumlar acısından çok şanslıdır. Onlarca ilköğretim, ortaöğretim okulları ve üniversite ile Balıkesir bir eğitim kenti olmak üzere. Okullar bir kentin aydınlık yüzleridir. Yetiştirdiği öğrenciler olsun, kentin sosyo ve ekonomik hayatına katkıları olsun tartışılamaz. İşte Balıkesir’de bu okulların içinde bir tanesi yıllardır dikkatleri üzerinde toplama başarısını göstermiştir. Adını şanlı Mehmetçikten alan Mehmetçik İlköğretim Okulu... Diğer ilköğretim okulları ile giriştiği başarı sıralamalarında hep ipi en önde göğüsledi. 1964 yılında ilkokul olarak başladığı öğrenim hayatına, 1994 yılında yeni hizmet binası ve eski okul binası eşliğinde ilköğretim okulu olarak devam etmektedir.

Balıkesir stadyumundan Bahçelievler Mahallesi yönüne düz gidin. Kime sorsanız size hemen gösterirler, çünkü onlarda aynı okulda okumuşlardır. İlgi o kadar çoktur ki, sınıfların kalabalık olması doğal karşılanıyor. Her sınıfta televizyon ve VCD, tepegözüne ( şimdide elektronik olanları takılacak), teknoloji sınıflarına, temiz ve sağlıklı eğitim ve öğretim ortamına kadar her şey sağlanmıştır. Sosyal ve sportif etkinliklere katılım ileri seviyededir. Öğretmenler öz verili çalışmalarla başarıya katkılarını sunmaktadırlar. Öğrenciler hepimizin çocuklarıdır anlayışı ön plandadır. Hepsi pırıl pırıl ter temiz geleceğe umut ile bakmamamızı sağlayan gençler. Daha önceki bir yazımda “bütün umudum gençliktedir” anlattığım gençler işte bunlar. İlerde daha özel gençlerden söz edeceğim. Sizlerde şaşıracaksınız. Sizlere Balıkesir’in bir okulunu, en iyilerinden birini tanıtmaya çalıştım. Ama tarafsız kalabildim mi bilemiyorum?

Not: Geçenlerde Balıkesir Üniversitesinden mezun bir genç arkadaşın yazısını okudum. Okuduğu bölümü ve diğer bölümleri bir güzel anlatmış. Tamda ben aynı konuda yazmayı düşünürken... Eline sağlık genç arkadaşımın...

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..