Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Mektup

Mektup
 

Ne güzel mektuplaşırdık bir zamanlar...


Mektup
Hava soğuk ve puslu deniz durgun 
dalgalar üzerinde martılar yorgun 
bir balıkçı motoru geçiyor uzaktan 
pat pat pat pat 
burası böyle işte canım
ben de oturdum sana yazıyorum 
ya sen ne alemdesin 
yoksa çay mı demledin 
cam balkonda yudumlamaktasın sessiz 
ocakta da pişmekte yemeğin 
taze fasulye mi acaba ne severdik ikimiz 
bir de yanında sarımsaklı cacık 
yoksa unuttun mu öyleyse çok yazık
ama unutmazsın biliyorum
beni sorarsan iyiyim sigarayı azalttım
ne kadar uğraşmıştın değil mi canım
işler ne iyi ne kötü idare ediyorum
daha çok seni merak ediyorum
şimdilik bu kadar ama istersen
yine yazarım sana hem daha uzun
hadi yudumla çayını sen 
gerisini mektubu alınca okursun
tam kalkacakken güneş sıyrıldı bulutlar arasından
yoksa bana mı gülümsedin cam balkondan…
 
E.T. 
 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..