Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Melekler erkek mi yoksa dişi mi…..

Melekler erkek mi yoksa dişi mi…..
 

Böyle bilimsel bir başlığı görünce benim kafayı yediğimi zannetmeyiniz. Allaha çok şükür iyiyim.

Ancak bir tv kanalında telefonla bağlanıp soru soran yurdum insanını görünce bu konuyu açmaya karar verdim.

Titrek birazda mahçup bir erkek sesi:

- Bez bebekle sex günah mıdır? Kafamdaki az sayıda saçın dikildiğini hissettim. Arkadan bir hanım telefonda:

- Hocam eşini kıskanmak günah mıdır? Olacak şey değil, sinirlerim geriliyor. Ve final,

- Hocam namazda ağlamak günah mıdır? Elimdeki yastığı yere atıp çiğniyorum. Bu ne kadar sürüyor bilmiyorum. Bereket kimse o ara gelmiyor salona.

Bu sorular beynimde kolbastı oynarken düşünüyorum. İnsanımızın çoğu hala beşyüz yıl önceki bizansa papazlarının çizgisini geçememiş.

Acaba meleklerin cinsiyeti nedir? Hanıma soruyorum, cevap hazır. –Dişidir tabii.- Neden diyorum.

- Bey sen ihtiyarlıyorsun. Unuttun mu teyzemin kızının adı Melek. Eğer melekler dişi olmasa eniştem o ismi koyarmıydı. Bilirsin rahmetli çok tutucuydu. Hanım haklı gibi.

Oğlan lafa karışıyor.

- Dişide olur erkekte baba. Dişisine Huri erkeğine Nuri denir. Hadi buyur buradan yak. Keratanın adı nuri ya kendine pay çıkaracak.

Ben işin içinden çıkamadım. Siz ne dersiniz? Melekler dişimi yoksa erkekmi?

Cumartesi, 8/8/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..