Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '21

 
Kategori
TV Programları
 

MELİH ÖZKAYA MAHREM DİZİSİNDE

ACIMASIZ BİR KOMUTANI CANLANDIRDI

MELİH ÖZKAYA MAHREM DİZİSİNDE

Emanet dizisinin Ali’si Melih Özkaya, bugün (14 Temmuz) ilk bölümüyle TRT 1’de yayınlanacak Mahrem dizisiyle ekrana gelmeye hazırlanıyor.

Genç oyuncu, FETÖ’nün karanlık mahrem yapılanmasını, Türk Silahlı Kuvvetleri’ne (TSK) sızma faaliyetlerini ve 15 Temmuz hain darbe girişimine giden süreçteki bilinmeyenleri konu alan dizide,gerçek bir karakter olan Mahmut Karapullukçu rolüyle izleyici karşısına çıkacak.

“Kötülüğü ve acımasızlığı içimde hissederek oynadım”

15 Temmuz dönemi öncesi, yapılanma sürecinde askerlere işkence yapan, acımasız bir komutanı canlandırdığını söyleyen Özkaya; "daha önce kötü bir karakter oynamamıştım. Kötülüğü ve acımasızlığı içimde hissederek oynadım. Benim için çok farklı bir tecrübeydi. O dönemleri hem yaşadım hem yaşattım” dedi.

Mahrem dizisi, bu akşam ve (yarın akşam) 15 Temmuz 2021 'de 20:00’de TRT 1’de…

 
Toplam blog
: 136
: 6807
Kayıt tarihi
: 09.05.15
 
 

Kültür ve sanat alanında araştırmalar yapıyorum. Birçok yayına sinema ve tiyatro alanında yazılar..