Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '21

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Meme Benim Bebe Benim

Ee bırakmadı mı daha askere gidecek koca dana olmuş annesi. Hala mı emiyor ama hiç yararı yok ki. E baksana kuş kadar kalmış yemek de yemiyor tabi dimi.Bak diğer çocuğun hakkına giriyorsun demedi deme ona günah değil mi. Zamane gençliği bilmez hamilelikte zehirler sütün hiç mi duymadın annesi. Duydum ablam duydum teyzem duydum gülüm duydum. Hepsini bir bir bambaşka insanlardan defalarca kere duydum. Hazır olmadığım bir süreç için kendimi, anneliğimi sayende defalarca kere eleştirip yerden yere vurdum.
 
Duydum da korktum onca besin alerjisi varken mama da almazken emmezse yeterince beslenemez diye, öpe koklaya emzirirken bırakınca beni eskisi kadar sevmezse diye, kardeşini emerken görünce ona var da bana yok deyip ayrım yaptığımı zanneder onu ötelediğimi düşünür diye, Hepsinden de önce Güliz bırakmaya hazır değil diye. 
 
"Sen artık büyüdün canım annenin sütü bitmiş ama istersen ineklerin sütünü içebilirsin" ler "sevgi dolu vedalaşalım güle güle memecik "ler "Önce biraz gündüz azaltmayı deneyelim, dikkatini dağıtalım, oyuncaklara yöneltelim sonra geceyi de keseriz. Sonra bir bakmışız aaa bitivermiş"ler hiç içime sinmedi diye.
 
Herkesin süreci bir değil teyzem. Herkesin hayatı, rutini bir değil. Emzirme ile gelen bağı bağımlılığa çevirmeden ama aynı zamanda kestirip kenara atılmışlık hissi vermeden becerebilmek her yiğidin harcı değil. Ee ömür boyu da hiçbir çocuk emecek değil. 
 
Sen sal beni teyzem.Sarkan meme benim, bebeler benim. Bebem için en iyisini ben bilirim. Beni düşünür gibi yapıp kendini tatmin ettiğin egondan öperim.
 
Toplam blog
: 6
: 60
Kayıt tarihi
: 04.05.21
 
 

Psikolog,içgüdüleriyle bebeğini büyütmeye çalışan kendi halinde bir anne ..