Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '13

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Meme ya da göğüs

Aslında Estetik meme ameliyatlarından bahsetmek istiyorum. Ama bu gazeteye yazdığım ilkyazım olacak, dolayısıyla daha temel kavramlardan başlayayım istedim.

Biz Estetik Plastik Cerrahlar memenin hemen her türlü estetik müdahalesini yaparız. Memeyi büyütürüz, küçültürüz, dikleştiririz, meme ucunu büyütür, küçültürüz. Meme kanseri sonrası alınan meme yerine yeni meme yaparız. Yaparız yapmasına da tüm bu konular başka yazılarımda yer alsın istiyorum.

Bugün isimlendirmeye bir bakalım. 90 -60 -90 diyerek ideal kadın ölçülerinin söylendiği zamanlarda, ilk sırada yer alan 90 rakamının belirttiği organın ismi konusunda bazen sıkıntı yaşayabiliyoruz. Benimle görüşmeye gelen hastalarımın çoğunluğu göğüslerinden şikâyetçi olduklarını söylerler. Nedense meme kelimesi daha az söylenebilir bir kelimedir çoğunluk için. Ben meme demeyi tercih ederim. Bana doğrusu bu gibi gelir hep. Aslında söylemekten çekinilse de bazen, daha tıbbi bir kelimedir meme. Bu konuda tamda bir anlaşma yoktur doktorlar arasında bile. Ben Meme büyütme ameliyatı yaparım derken bir diğeri göğüs büyütmeden bahsedebilir.

Göğüs derken benim aklıma daha iç organlar gelir hep, zaten o organları koruyan kemik dokuya da meme kafesi değil de göğüs kafesi demez miyiz?

Huzur ve sağlıkla kalın  

 
Toplam blog
: 11
: 1979
Kayıt tarihi
: 29.11.13
 
 

Yaklaşık 30 yıldır Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahım.  İlgi alanlarım daha çok estetik ce..