Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

Memleketimin sorunları

Memleketimin sorunları
 

Diyorum ki: Artık politka yazmıyacağım. Ülke sorunları ile helak olmak, perişanlık yaşamak, durmadan küfür edip, günah işlemek, bana mı kalmış. Otur, oturduğun yerde. Yazsam ne olur, yazmasam, ne olmaz? "O, dert, bu dert. Kaynanam ölmüş, bu damı, dert." Bunu, kim demişse, iyi demiş. Azeriler, bayrağımızı indirmişler, Azeriler, bayrağımızı yeniden dikmişler, Cumhurbaşkanı telefon etmiş, her şey yolundaymış. DTP liler, her toplantıda, bayrağımızı indirip, Aponun posterini asıyorlar, kimsede çıt yok. Azeriler, mezarlıktaki bayrağımızı indirince, kızıyoruz. Sözde, politika yazmayacaktım, ama insan duramıyor ki...

Gelelim asıl gündemimize, Beren Saat, yönetmen Levent Semerci ile birlikte olmanın meyvelerini topluyormuş. Aşkı Memnu dan sonra, Gecenin Kanatları, dizisinde de rol kapmış. Dizilerde, cesur sevişme sahneleri ile gündemde olan Beren, bu sahneler için, önceden antremanlı gibi. Şöhret yolu. Boğaz Köprüsü'nden geçmiyor.

Cumhurbaşkanımız, Köşkte yapılacak 29 Ekim Resepsiyonuna, Popçu Hadiseyi de davet etmiş. Milli popçumuz durumuna gelen Hadise, yakında devlet sanatçısı da olacak gibi. Tanrı, kıvır ya kulum, pardon. Yürü ya kulum dedi.

Ajda Pekkan, sokak hayvanlarına, bakım evi yaptırmak için, düzenlenen defilede, bir köpek ile podyuma çıkmış. Köpek, sokak köpeğimiymiş, sosyete köpeğimi, bilinmez ama, biz bu demokratik açılımla, biraz fazla açıldık gibi. Sokak hayvanlarına, bakım evi iyi de, sokak çocukları, sokak kızları, sokak erkekleri, sokak emeklileri, ne olacak? Bunlardan çok var.

"Türkiyenin en güzel kadınıyım" Bunu, ben demiyorum. Bir dergi için çekilen, binbir estetikten geçirilip, onarılan resimlerine bakan ve " vay be! Türkiyenin en güzel kadınıyım" diyen, Hülya Avşar demiş. İyiki, dünyanın en güzel kadınıyım dememiş. Nerden desin ki, dünyadan haberi varmı ki? İmkan olsaydı da, insanlar gerçek hayatlarıda da, foto shop yapsalardı. Ama öyle olmuyor. İnsan, günü geliyor, evdeki aynaları kaldırıyor. Sabah kalkıp, aynaya bakmak, bir yaştan sonra yürek ister. Laf aramızda, treni kaçırsam da, ben, Nurgül Yeşilçay hayranıyım. Yeşilçayın, insan hücrelerini yenilediği söyleniyor. Yatıp, kalkıp, Yeşilçay içmek, ah, ah.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..