Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Men dakka dukka - Şok teşekkür yazım!

SELAMLAR ,

MEMNUNİYETLE KARŞILANAN İLK TEŞEKKÜR YAZIMDAN SONRA,ŞOK ETKİSİ YARATAN ve ORTALIĞI KARIŞTIRAN 2 OCAK 2011 TARİHLİ TEŞEKKÜR YAZIMIN TAM METNİDİR.

Hastaneye yatma kararımdan,hastaneden taburcu olduğum ana kadar tabiri caize yanımdan bir dakika bile ayrılmayan,benim acı ve ağrıdan kıvrandığım anlarda gözyaşlarına zor hakim olan ÜMİT ÖZİL’e teşekkürler.


Her türlü desteği ve neşesi için AVNİ ÖZTEMEL’e teşekkürler.

Sürekli olarak gerek telefonla gerek ziyaret ederek yanımda olan,yaptığı aşureden bizleri mahrum etmeyen SAFİYE BUĞDAYCI’ya teşekkürler.

Ameliyat öncesi ve sonrasında ziyaretleri ve sürekli olarak telefon ederek ilgilendiği için Dr. İLKNUR HAKERLER’e teşekkürler.

Kendi rahatsızlığına rağmen beni merak ederek ilgisini benden esirgemediği için Dr.EMİN ERDEM’e teşekkürler.

Tüm günün yorgunluğuna rağmen ziyaretime gelen Dr.EMİN GÖKHAN YALÇIN’a teşekkürler. 

Bir yıldır kendisini ihmal ederek gerekli ilgiyi göstermememe rağmen ziyaretime gelen Op.Dr. HAŞİM AYDIN’a teşekkürler.

Ziyaretime gelerek benim gıcık tavırlarıma ve yaprak dökümü finalini benim bir sürü sorumla seyretme zahmetine katlandığı için DİLEK EFE’ye teşekkürler.

İlgi ve alakalarından dolayı kardeşlerim EMRE İPEK,SERKAN SAĞLAM,UYGAR AKBAY,TİMUÇİN CANSIZ ve SÜLEYMAN BARTAL’a teşekkürler.

Ameliyatı yapmaya çok istekli olan ZEKİ’ye teşekkürler.

Hergün beni arayarak durumumu soran AYŞE D ZEYBEK’e teşekkürler.

Beni arayarak ilgilenen DENİZ GÜDEM’e teşekkürler.

Ameliyat öncesi ve sonrasında hem smsleri ile hem de sürekli açtığı telefonlarla desteğini esirgemeyen Dr. SERHAN ACAR’a teşekkürler.

Geçmiş olsun mesajları için Dr. NİDA UYSAL,Dr. EBRU ÖZDEMİR ve MUSTAFA GÜNAY’a teşekkürler.

Ağrısız acısız 5 dk da gerçekleştirdiği ameliyat ve yardımları için Op.Dr. ABDULLAH AKDAĞ’a teşekkürler.

Geçmiş olsun ziyareti için MedicalPark Uşak Hastanesi Genel Müdürü LATİF SEZGİN’e teşekkürler.

Geçmiş olsun dilekleri için Hedef Ecza Uşak Bölge Müdürü ARMAĞAN PAYAN’a teşekkürler.

Sadece merhabamız olmasına rağmen ziyaretime gelen Dr. GÖKALP ÇAĞRI ÖZTÜRK’e teşekkürler.

MedicalPark Uşak hastanesi ORİON CAFE ÇALIŞANLARINA teşekkürler.

MedicalPark Uşak hastanesi 3.KAT PERSONELİNE teşekkürler.

MedicalPark Uşak hastanesi AMELİYATHANE PERSONELİNE teşekkürler.

Hislerimi en iyi şekilde açıklayan şarkısı ( http://t.co/6Lc3mnk ) için MURAT BOZ’a teşekkürler. 



Şimdi sıra geldi Special thanXXX kısmına 

Burada teşekkür edeceğim kişilerin isimleri olmayacak ama onlar kendilerini bilirler. Klişe bir laf vardır ; birini gerçekten tanımak istiyorsan ya onunla içki sofrasına otur yada bir yolculuk yap,hemen anlarsın nasıl biri olduğunu.Ben buna bir ilave yapayım;hasta olup hastaneye yatın hangi arkadaşlarınızın gerçekten dostunuz,arkadaşınız olup olmadığını öğrenin…..

Benim telefonumu en az 10 farklı yer ve kişiden bulma imkanı varken “Telefonum (yine) bozuldu,telefon numaranı (yine) kaybettim ve bulamadım” diyen arkadaşıma teşekkürler.

Sadece bir kere gördüğüm hekim bile beni ziyarete gelirken,zahmet edip de geçmiş olsuna gelmedikleri gibi 50 kuruşluk geçmiş olsun smsini bile çok gören samimi (!!!!) ağabeylerime teşekkürler.

İnternet üzerinden tanıştığım ve sadece internette konuştuğum maddiyatçı ve paragöz olarak tanınan soğuk ülkenin sıcak insanları bile bana geçmiş olsun mesajları yollarken,benim vefaya,dostluğa,arkadaşlığa önem veren (!!!!!) canım arkadaşlarım sizlere de beni sizi daha iyi tanıma fırsatını sunduğunuz için teşekkürler.

Son olarak bütün gün facebook ta abuk sabuk bir ton paylaşım yapmaya fırsat bulup da,geçmiş olsun yazmaya üşenen sevgili arkadaşlarım hepinizin yeni yılı hayırlara vesile olsun !!! 

MEN DAKKA DUKKA -- MEN DAKKA DUKKA -- MEN DAKKA DUKKAA. Bilgehan Varol

 

http://blog.milliyet.com.tr/bilgeyle
http://www.facebook.com/bilgehanv
http://twitter.com/Bilgehanv
http://gplus.to/bilgehanv
http://bilgeyle.blogspot.com/
http://www.gazetecafe.com.tr

 

 

 
Toplam blog
: 56
: 2108
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

Denizli Anadolu Lisesi, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F Kamu Yönetimi ve Beykent Üniversitesi MBA ted..