Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Kedi Psikolojisi
 

Mercan ile tanışmaya ne dersiniz?

Mercan ile tanışmaya ne dersiniz?
 

HANIMEFENDİ MERCAN


Bizimle yaşayalı 1 yıl oldu,

İnsanların şanslısı ve şanssızı olduğu gibi hayvanların da var,

Mercan, bu şanslılardan,

Mahocum, apartmanın kapısında ona miyavlayan, bacağına sürtünen bu güzle mi güzel kediye kayıtısız kalamadı,

Benim tüm itirazlarıma rağmen evimize getirdi,

Öncesinde veterinere gidip aşılarını yaptırmış, bakımını ihmal etmemiş, mamasını ve kumunu almış,

Evimizin hanımefendisi şimdi bizim ailemizin bir parçası oldu,

Keyfine diyecek yok,

3 erkek onun etrafında pervane,

Ben de tüm otoritemin yanında sevgimle onu hoş tutmaya çalışıyorum,

Mutfak hariç her yerde dolaşıyor evin içerisinde,

Mutfağa girmeye yeltendiğinde "HAYIR!!!! Buraya giremezsin" diye bağırmam yetti, onun mutfağa girmemesi için,

Çok söz dinleyen bir kedi bizimkisi,

Evimizin kapalı balkonundaki villasında yaşıyor, kumu, yemeği suyu herşeyi orada,

Akşam yatarken onun kapısını kapatıyoruz,

Sabah uyanınca açıp eve girmesine müsaade ediyoruz,

O kadar akıllı ki,

Bize farklı miyavlamaları ile ne istediğini gayet güzel anlatıyor,

Bir hayvanla yaşamak, çocukların ve bizim hayatımızı olumlu etkiliyor,

Mercan evde herkesin nabzına göre şerbet vermeyi ihmal etmiyor,

Ben de onun zekasına bakıp şaşırıyorum :)

Fotoğraf çekinmeye bayılıyor, resmen poz veriyor,

Hiç kımıldamadan duruyor,

Küçük faresi ile oynamak onun için vazgeçilmez bir şey,

En sevdiği de perdenin arkasından dışarıdaki kuşları seyretmek,

Perdeyi açıp da camın ardında kaldığında, sakinceçekilip perdenin arkasına saklanmayı tercih ediyor,

Bir de kalorifere sırtını dayayıp uyuması var ki, görülmeye değer,

Tüm vücudunu gerip upuzun yatıyor ve tüm gün uyuyor,

İnsanın onu görünce kedi olası geliyor,

Mercan artık ailemizin bir ferdi,

Başta istemesem de şimdi onu çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..