Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Merhaba

Merhaba
 

Bu sabah güneşin yüzüme öpücük kondurması ile uyandım.Pencereye koştum işte dedim içimden ''yaşasın yaz tamamen geldi artık''. Her bahar yada yaz mevsimi geldiğinde içimde müthiş bir enerji patlaması oluyor. Çok daha üretici ve çok daha yaratıcı oluyorum. Kış mevsimi hiç bana göre değil. Ama bahar geldiği anda tüm çakralarım uyanıyor. Bu yaz yapacağım çok proje var. Hayalini kurmaya başladım bile.

Coşkulu başladım ama dün itibariyle Dr Türkan Saylan'ı kaybettik. İyilik meleği artık aramızda değil.Yaptığı tüm çalışmalar, cesareti, girişimciliği, çağdaş yaşam mücadelesi, Atatürkçü kişiliği ile herkese örnek bir insandı Türkan hanım. Ve böyle bir insanı bile soruşturmaya aldılar. Şaşıramıyorum artık sanırım şaşıracak bir durum kalmadı.Artık herşey normal geliyor bize.Sanırım bunu yapanlar çoktan pişmandır. O'nun hayatına baktığımda keşke diyorum içimden bende aynı onun gibi olabilseydim. Ama tabi ki bu tür değerler çok nadir aramıza geliyor. O'na güle güle demek çok zor olsada güle güle iyilik meleği artık gerçek yerinde meleklerlesin. Sana sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz.

 
Toplam blog
: 10
: 745
Kayıt tarihi
: 15.05.09
 
 

Bir Nisan sabahı 1976 yılında Bursa'da dünyaya merhaba demişim. 9 yaşımda yazdığım 23 Nisan şiiri ve..