Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '16

     
    Kategori
    Blog
     

    Merhaba

    Merhaba
     

    Blogda ilk yazım.

    Aktivasyondan sonra dayanamadım oturdum klavye başına... Henüz profil resmim bile onaylanmadı oysa.

    Öncelikle herkese merhaba.

    Nereden blog gireceğim nasıl yayınlayacağım az biraz araştırdıktan sonra vira bismillah.

    Yazım deryasında olduğumun farkındayım.

    Hafiften suya ayaklarımı sokmak mı yoksa balıklama mı atlamak gerek işimdilik blemiyorum..

    Bildiğim tek şey şuan  duyduğum heyecan.

    Gözlük gözümde birikenler de aklımdayken sanırım balıklama dalacağım.:)

    Ben sizlerin yazdıklarınızı okurken sizler de beni okumayı ihmal etmezsiniz umarım..

    Görüşürüz.

    FERİHA.

    18.4.2016

     
    Toplam blog
    : 1
    : 116
    Kayıt tarihi
    : 18.04.16
     
     

    Yazmak hobim...  Tekirdağ ..