Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Merhaba

Merhaba
 

Herkese merhaba,

Fırsat buldukça blog yazılarınızı okuyor, resimlerinize bakıyorum. Peki ben neden üye olmuyorum sorusuyla bu başlangıç oldu. Gezi notlarından yemek tariflerinize, hayata ve aşka bakış yazılarınızdan politikayla ilgili görüşlerinize kadar yüzlerce yazınızı keyifle okudum. Umarım yazacaklarımdan, şiirlerimden ve resimlerimden sizler de haz duyarsınız...

Paylaşıldıkça acılar azalır, sevinçler ise daha da büyür... Mutluluk belki de paylaşmaktır... Paylaşmak, yeni şeyler duymak, okumak ve öğrenmek için buradayım. Umarım uzun zaman da burada olurum.

Bir çok konu hakkında yazmak ve sizlerin de düşüncelerini öğrenmek istiyorum. Zaman zaman şiirlerimden, zaman zaman çektiğim resimlerimden bazılarını sizlerin beğenisine sunmak amacım.

İlk denemem olarak kısa bir şiir ve bir resmimi ilginize sunuyorum.

Ankara Garı
gardayım,
ne tayini çıkmış bir memur,
ne askere giden delikanlı,
ne de İstanbul yolcusuyum.
hüzünlerle başbaşa,
senin ayrılığını konuşuyorum.
bilinmez bir iklime gitmek için,
gözümde yaşlarla,
hasretle senibekliyorum.
gardayım,
dardayım,
isyanlardayım.
sabra yok takadim,
tevekkül yokluğuna,
sensiz zor bir yoldayım...

Ankara, 24 Eylül 2003

Yaşama sevinciniz daim olsun...

 
Toplam blog
: 2
: 1567
Kayıt tarihi
: 20.08.07
 
 

1959 doğumluyum. Okur, yazar, memur... Şiir yazıyor, fotoğraf çekiyorum. Bir çok ülkeyi görme şansım..