Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '06

     
    Kategori
    Dostluk
     

    Merhaba

    Merhaba
     

    Öncelikle herkese merhabalar...

    Merhabanın anlamını nedir? Merhaba eski farsçadan gelme bir kelimedir ve "Benden sana zarar gelmez" demektir. Oysa ki artık bu beton yaşamda aynı apartmanda oturan iki aile bir birini sadece taşınma zamanlarında görmekte. Onda bile taşınırken çıkan seslerden rahatsız olduklarını dile getirircesine bakışlar atarak birbirlerini uyuz etmektedir. Bırakın MERHABAYI. Yolda geçen iki kişinin karşılıklı göz temasları sonucu akıllarda "Merhaba"dan önce şunları uyandırıyor: "-Kim bu? Neden bakıyo?" Karşı tarafın baktığı yoktur aslında; sadece göz temasıdır..." -Kesin elinde bıçak var!..", "-Kesin benden birşey isteyecek bu."

    Araya bir merhaba sıkıştırsak böyle mi olacak?

    Güzel Türkiyemin 45 il trafik koduna sahip Tantalos gibi büyük bir efsaneye ev sahipliği yapmış Spil dağının eteklerine kendi halinde kurulu, etliye tuzluya pek karışmayan ancak üstüne geldiler mi feci halde coşan bir kent olan Manisa'da yaşıyorum.

    İzmir doğumluyum ama sadece orada doğmuşum. Galiba o zamanlar doğumhane bulmak kolay değilmiş Manisa'da. Ama İzmir'e aşığım. Coğrafi konum itibariyle İzmir-Bornova'ya özel aracımızla 15 dk. girebiliyoruz ortalama bir hızla. Sürate eğiminiz varsa 10 dk girmeniz içten bile değil.

    Günümün işten arta kalan kısmını imkanım olduğu sürece kordonda geçirmeyi çok seviyorum. Ya da internetten vakit bulduğum sürece Spil'e gidip arabamı karanlığın içine sokup Manisa'yı uzaktan kuş bakışı seyretmek. Bu da güzel...

    Bu garip mekanda 010111011... lerin dünyasında sayısal düşünceden duyguya dönüşüp kalbe ve beyne giden yolda geçerken, ufak bir mola verilecek bir hayal kahvesi açalım...

    Hoş geldiniz... Ayrıca hoşgeldim...

    Bir kurumun bilgi işlem sorumlusuyum. Biraz düşündüm, hayatımın son 13 yılını bilfiil bilgisayar sektöründe ve özellikle internet içerisinde hem üretici hem de kullanıcı sıfatıyla geçirdim, yazdım, çizdim, yaptım, bozdum :) En eglenceli olanı bozmaktı :)

    Girişgah denilen bu ufak yazımı sizlere bir hoş geldiniz demek için yazdım. Bakalım zaman içinde internetten beyne ve somutluktan soyutluğa giderken bi kaç kare yakalayıp harflere dönüştürebilecek miyiz?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 361
    Kayıt tarihi
    : 26.09.06
     
     

    Manisa'da yaşayan biriyim... Belli belirsiz karanlıkta parlayan, karanlığın aydınlığa giden mücadele..