Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mersin Bahçeşehir,eğitim atağında...

Mersin Bahçeşehir,eğitim atağında...
 

Bahçeşehir Eğitim Kurumları kaliteye önem veriyor...


Mersin Bahçeşehir Eğitim Kurumlarından Sayın Aylin Saraçoğlu'ndan aldığım mail beni çok nutlu etti. Yaz boyunca eğitimle ilgili pek fazla aktivitelerin olmadığı Mersin'de ilk atağı Bahçeşehir kurumları gerçekleştiriyor.Aldığım yazıyı sizlerle paylaşıyorum:Bugüne kadar sadece Amerika’daki okullara Mükemmel Okullar Birliği tarafından verilen “Mavi Kurdele Eğitimde Mükemmellik Ödülü” nü ilk defa yurtdışından Bahçeşehir Kolejleri kazandı. Bu ödül, Amerika da kar amacı gütmeyen bağımsız bir değerlendirme kurumu olan Mavi Kurdeleli Mükemmel Okullar Birliği tarafından veriliyor. Bu Kurum ilk ve ortaöğretim seviyesinde hizmet veren okulları akredite eden bir kuruluştur. Bu akreditasyonu alabilmek için okullar dokuz kategorideki performanslarına göre değerlendirilmektedir. Akredite olan okullarda uygulanan yöntem ve programların diğer okullarla paylaşılması için konferanslar düzenlenmektedir.

Bu konferanslar kapsamında Mükemmel Okullar Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Jerry Brodsky Mavi Kurdele Mükemmellik Ödülünü alan ilk uluslararası okul olan Bahçeşehir Kolejinin uyguladığı eğitim modelini diğer okullarla paylaşmak üzere Türkiye ye geliyor. Konu ile ilgili olarak Mersin Bahçeşehir Koleji okul bahçesinde saat 16.00'da konferans düzenlenecektir.Tüm halkımız davetlidir''denildi.

Alınan bilgilere göre katılımın yüksek olacağı bildirildi.Haydi bakalım kolay gelsin...
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..