Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '17

 
Kategori
Mizah
 

Meseleyi Mesele Yapmama Klavuzu

Meseleyi Mesele Yapmama Klavuzu
 

Ben takıntılı adamım kardeş, taktım mı bir şeye saatlerce tefekküre dalar, sorunlara çözüm ararım. Geçen gün şöyle derin derin düşüncelere dalmışken, birden aklıma geldi ' Yahu, şu kadar olimpiyat oyunları düzenlenir bilmem ne kadar madalya dağıtılır, el oğlu madalyayı kapar bizimkiler üzülür gelir. O zaman ne yapmalı nasıl yapmalı.

Fikir bu ya; benden söylemesi. Efendim, şöyle yapacağız; İnternejinil Sular seller Olimpik Oyunları düzenleyeceğiz. Katılımcı tüm belediyelere başarılar dileyerek katogorileri ve her katagori için verilecek ödülleri açıklıyorum ;

KATAGORİLER VE ÖDÜLLER

Katagori :

              1- Kaldırımdan aşamadım karşıya varamadım

Ödül :

               1. Çizme, 2. Bot, 3. Yazlık ayakkabı, 4. Özendirme Ödülü : Çarık

Katagori

2- Alt geçitte boğulma tehlikesi atlatan sürücü, ne yapar nasıl yapar

Ödül :

              1. Halat, 2. Zincir, 3. İnce Urgan 4. Özendirme Ödülü : Çankurtaran yeleği.

Tabiii, katagori sayısı katılımcı belediyelerin işbirliğiyle artırılabilir. İnanıyorum ki, tanrının izniyle yüzümüz kararmaz böylece  tüm ödülleri kaparız.....

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..