Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

17 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Met Ajans Haber (Evlilik Rekortmeni)

Met Ajans Haber (Evlilik Rekortmeni)
 


İşsizlikten kaşınıp durduğumuz günlerden biriydi... Hadi dedik memleket hayrına bir iş yapalım... Ama ne yapalım? En sivri akıllımız "konu evlilik olsun ve bizde rekortmeni bulalım " dedi. Evlilikte yeterince hayırlı herhalde... İstisnalar hariç tabiiki.


İnce bir araştırma neticesinde, memlekette en fazla evlilik yaşamış kişiyi tespit ettik. Cinsiyeti erkek, yaşı 31, adı Şakir Bakir... Şu anda onyedinci evliliğinde... Son 24 saatte bir halt karıştırıp, sürpriz bir atak yapmadıysa tabii... Şimdi kendisiyle yapılan röportajı sizlere aktarıyoruz:


- Sayın Bakir, bir rekorun sahibisiniz... Skor 17 neler söyleyeceksiniz bu konuda?


- Şimdi skor diyince müsabakalar aklıma geldi... Yıllar önce amatör güreş yapmıştımda ben...


- Yıllar önce demek? Bize pek bırakmışınız gibi gelmedi... Sanki güreşe faal vede profesyonel devam ediyorsunuz gibi... Hatta rakipleriniz çabuk diskalifiye oluyor olmalıki skor bunu gösteriyor yanii... Neyse rekorunuz üzerine duygularınızı alalım en iyisi biz...


- Çok mutluyum ama karılarımdan yana değil! Mutluluğum rekor sahibi olmam. Artık dünya rekorunu ele geçirmek için arzu duymaktayım. Ayrıca şeyimle gurur duyuyorum... Yani kendimle demek istedim.


- Evet anlıyoruzda şunu anlayamadık biz... Yaşınız henüz 31, zor olmadımı? Yani 31 yılda 17 evlilik... Her bir evliliğinizin ortalama süresi çok kısa vadeye düşüyorda... Kısa sürelerde ardı ardına nasıl becerdiniz sayın Bakir?


- Yav böyle belden aşağı sualler sormayın ayıp oluyor! Ama madem sordunuz söyliyim... Birini nasıl becerdiysem ötekileride öyle becerdim işte.


- Sanırım yanlış anladınız... Sizin aklınız başınızda değilde onun başında galiba. Demek istediğimiz 31 yıla 17 nikahı nasıl sığdırdınız? Aslında sizin şahsınıza ait, özel bir nikah defteri tahsis edilmeliydi belkide...


- Nasıl olacak, teker teker sığdırdım. Aslında şöyle sööliyim, belki klasik bir cevap olacak ama ben evlenmeye küçük yaşlarda başladım. Yürümeye başladığım zaman şeyimi tuta tuta yürürmüşüm. Laf aramızda 0- 5 yaş grubu sidik yarıştırmada köy şampiyonu bendim. Bendeki cevheri ilk farkeden sünnetçi berber Kamil oldu. Benim malın ne mal olduğu o günlerden belliydi yani. İlk evliliğim beşik kertmesiydi... Birinciyi kerttikten sonra diğerlerinide peşpeşe sıraladım işte. Yani demek istediğim şu ki, ben kendimi bildim bileli evliyim. Kendini ne zamandır biliyosun derseniz bak işte onu bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..