Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Okullar
 

Mezitli İlçe Belediyesi'nin Milli Eğitime desteği devam ediyor...

Mezitli İlçe Belediyesi'nin Milli Eğitime desteği devam ediyor...
 

Mezitli İlçe Belediyesinin Okullara desteği devam ediyor.


75.Yıl İlk Öğretim Okulu bahçesinde düzenlenen açılış programına Mersin Mezitli İlçe Kaymakamı Kamil Kıcıroğlu, Mezitli Belediye Başkan Vekili Mehmet Ali Can, İlçe Milli Eğitim Müdürü Muzaffer Nenni, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Program saygı duruşu ve istiklal marşının ardından okul müdürü Alaattin Kılınç’ın açılış konuşmasını yapması ile başladı.Kılınç “2009-2010 Eğitim-Öğretim yılında öğrencilerinin rahat ve temiz bir ortamda eğitim görmeleri için yoğun bir çaba gösterdiklerini ve yaz dönemi boyunca aralıksız çalıştıklarını belirtti.Bu çalışmalar süresince Mezitli Belediye Başkanı Uğur Yıldırım’ın eğitime vermiş olduğu destekten çok memnunuz. Okul imkânlarımız kısıtlı olduğu için belediyemizin ve yardımsever vatandaşlarımızın kapısını çaldık”. Okulun dış cephesinin, iç cephesinin boyanması ve sınıf kapılarının tadilatının Mezitli Belediyesi tarafından yapıldığını belirten Kılınç “ Mezitlideki eğitim kurumlarına yapılan hizmetler için, başta Belediye Başkanımız Uğur Yıldırım olmak üzere belediye Eğitim Kültür komisyonu üyelerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Program fen lisesini kazanan öğrencilerin gösterisi ile devam etti. Ardından okul öğrencileri şiir ve halk oyunları gösterilerini sundular. Gösterilerin ardından fen lisesini kazanan öğrencilere, ödüllerini Mezitli Belediye Başkanı Vekili Mehmet Ali Can verdi.

Mezitli Kaymakamı Kamil Kıcıroğlu “2009-2010 Eğitim-Öğretim yılının tüm eğitim camiasına hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.Okullarımızın imkanları kısıtlı bu yüzden Mezitlideki okulların boyasını ve tadilatını üstlenen Mezitli Belediye Başkanı Uğur Yıldırım’a teşekkür ediyorum”diyerek plaketini belediye başkanı adına belediye başkanı vekili Mehmet Ali Can’a takdim etti. Plaketi alan Can “ Biz Mezitli Belediyesi olarak yaptığımız bu katkıları yeterli saymıyoruz.Belediye Başkanımız önderliğinde daha iyi hizmetler yapacağımıza inanıyorum. Belediye Başkanımız Uğur Yıldırım adına bu plaketi alıyor başarılı bir öğretim yılı diliyorum” dedi. Program Mezitli Kaymakamı Kamil Kıcıroğlu’nun ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Muzaffer Nenni’nin teşekkür plaketlerini almalarının ardından son buldu.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..