Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

MHP kasetleri

MHP kasetleri
 

İNTERNETTEN


Tv ekranlarında çok ateşli tartışmalar izliyorum. Kasetleri medya organlarında yayımlamak insanın mahremini deşifre etmekmiş. Bu nedenle de bunu yapanlar şerefsiz insanlarmış, vesaire.  

Bunları dinleyince aklıma bir fıkra geldi, Nasrettin hocanın ahırdan ineğini çalmışlar, kolu komşu kim duymuşsa hocayı suçlamış. Hoca demişler sen ahırını kollayamadın, sağlam kilit vursaydın yazıklar olsun sana. Bu suçlamalardan bıkan hoca; yahu demiş hiç hırsızın suçu yok mu yani?  

Davranışlarına hakim olamayacak kadar hovarda insanların Türk halkına hangi yararı sağlayacakları sorgulanmıyor. Dürüstlük rolü oynayanların gerçekte nasıl kişiliklere sahip oldukları sorgulanmıyor. Denmiyor ki, iyi ki bu medya vardı ve iyi ki bu adamlar deşifre olmuşlar yoksa oylarımız sevmediğimiz insanlara gidecekti.  

Tv ekranında bunları savunan kişileri görüyorum, adam şöyle diyor; “ya arkadaş sane ne benim mahremimden sana ne. “Tabii ben ve izleyen bütün Türk halkı gülüyor. Karşı düşüncede olan da doğru dürüst bir cevap veremiyor. Diyemiyor ki, benden oy istemiyorsan tamam senin mahremin, beni hiç mi hiç ilgilendirmez.  

Ben oy vereceğim adayın meşru olmayan bir davranışı varsa beni ilgilendirir. Farklı görüşte olanlar varsa varsın olsun.  

Büyük bir ekseriyetteki Türk halkını da bu kasetler ilgilendiriyor ki bunlar halktan korkuyorlar ve kaçıyorlar. . Bunları savunanların hangi psikolojiye sahip oldukları da iyi anlaşılmalıdır. Kamu görevi üstlenmeyen veya aday olmayan bir kimsenin kaseti yayımlansa o zaman bu kimseyi ilgilendirmez buna ben de katılırım. 

MHP değil hangi partide olursa olsun, bu türden zaafları olanları bir vatandaş olarak bilmek isterim. Onlarla ilgili tercihimi yaparken bu bilgiler benim için çok önemlidir. Bu bilgileri kendisi için önemli saymayanları ben şahsen kınıyorum.  

Uçkuruna düşkün insanlara oy vermek isteyenler varsa onlara da kimsenin sözü yok yine oy verebilirler . Onlara da biz saygı duyarız. Varsın gitsin bildikleri gibi tercihlerini yapsınlar ama bize de karışmasınlar.  

 
Toplam blog
: 72
: 525
Kayıt tarihi
: 20.07.08
 
 

Trabzon doğumluyum. Bir kamu kurumundan emekliyim, İktisat Fakültesi mezunuyum. İdeolojik saplant..