Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Migrosun kampanyası çok komik...

Migrosun kampanyası çok komik...
 

Serinlik çökünce,Ankara kazan;ben kepçe geziyorum...

Keçiören Kalaba Büyük Migros kapısı girişinde kocaman pankart açılmış...

Sözde Ramazan İkramiyesi geliyor...Halbuki arkada koca bir kazık gizli !..

Sevgili Hacivat-Karagöz'ümü de âlet etmişler...Telif hakları yok tabi gariplerimin !..

MİGROS'tan hedaaayeeee !..

-Eeeey vatandaaşş...Gümbe de güm güüüm !..Telefonunu Turk-kell 'e taşırsan 75 tl lik alışverişin bedavaya gelsin !..

..........

Ankarada 3 haftadır ,serin serin tatil geçiriyorum...İzmirin kaynar kazan sıcağına girmekten çekiniyorum...

Fakat Aveya isimli mübarek telefon hattı,evimde ''çekmiyor abi !..'' Sinir oluyorum...Odadan odaya gezmekten bıktım !..

Ben de Turk-kel'e yeniden döneyim de keleğe gelmeyim artık diye düşünürken,Migros girişindeki sarışın şişman manken kılıklı kızımız beni görünce sanki beynimi okumuştu...

-Geeellll...geelll !...Beyefendi....Hattını TURK-KEL'e taşı...sana 75 tl 'lik para-puan benden...Hihiihih..hiiih !..

Allah...Alaaahh !...Bu kız benim beynimi okuyordu...Arkadaş !..Bu hanım kız,bir beyin okuyucu mu ?..Yoksa kandırıkçı mı ?..

Fırsat,bu fırsattı arkadaş !...Gün bu gündü...Aveya dan kurtulmanın zamanı gelmişti.

Hemen başvurdum ve iki gün içinde Turk-kell'e geçiverdim...

Fekat !..heyhaaat !..Migros benim para puanımı bir türlü göndermiyordu...Kapıdaki kız da davranış değişikliğine gitmiş...Adeta beni tanımıyordu...Bekle ...bekle...nayyııırr !..

Kandırılmışlık psikozu sarıvermişti benliğimi !..

Money Card'ıma para gelmiyordu abicim...Fekat,bunlar benim kim olduğumu bilmiyorlardı...her nekadar başarılı bir pilok yazarı değilsem de Milliyet Blog 'da 800 civarındaki yazılarımın çoğu güncel tepkiler üzerineydi...

- Gazetede,Yazarım üleyn ,sizi !...dedim ve yazıyorum ...Yerel gazetemde yazdım...Şikayet var.com amcaya bildirdim...

İşte yarından tezi yok...Aha da şuraya çiziyorum...Arayacaklar,özür dileyip paramı yollayacaklar...Para önemli değil...Önemli olan Migrosla 40 yıllık aşkımız...Ona zarar verecek bu acemiler...Neyse !...bekleyeceğim bakeeem...

Kampanya manyağı oldı toplumumuz...Hiçbir Avrupa ülkesinde bu kadar bilinçsizce tüketicilik; telefon görgüsüzlüğü yok...

Geçen hafta benim 10 yıllık telefonuma bakıp gülen torunlarımı ,akraba gençlerini ABD'li dostum,ünlü bilişimci ve hocam,85 'lik Prof.Dr. Mr.Barth ile tanıştırdım...Hocam,Dünya Bankasının 30 yıldır bir nümerolu adamıdır.

Fekat kullandığı telefonu benimkinden de eski...Anteni bile duruyor !..Saat gibi de çalışıyor...Benimki de öyle...

Bir musibet,bin nasihatten yeğdir !..Torunlar,anladılar !..

......

Kampanya,kampanya üstüne...Ayıp bee !...Yuh bee !...Bırakın yakamızı arkadaş...Yakında,MB Yazarı sevgili arkadaşım Hasan Basri Bey gibi cep telefonu kullanmamayı yeğleyeceğim...

...........

Bir gazeteci dostum da aynı fikirde :

''Gün içinde yoğun iş temposunda çalışan vatandaşa, kampanyalardan dolayı aranarak gün boyu rahatsız edilmekten gına geldi.

Yok, efendim uygun kredi avantajı, yok efendim kullandığınız pakete farklı kanallar eklenecek, yok efendim internet paket seçenekleri, yok efendim her yöne konuşmalar, kontörler vb. gibi cırt pırt gereksiz gelen telefonlar?

Falanı filanı sizin olsun, nedir kardeşim vatandaşın sizlerden çektiği. Bir de bunlar yetmezmiş gibi bankaların mesajları ve telefonları vatandaşı çileden çıkartmaya yetiyor. Gerek uygunsuz zamanlarda çekilen toplu mesajlardan, gerekse telefonla aranmaktan artık illet geldi. Kardeşim vatandaş ihtiyaç duyduğunda zaten sizlere rahat ulaşabilir vatandaşı gün boyu aramanın ne anlamı var?

Vatandaş aldığı hizmette faturasını düşürmek isterken vatandaşın faturasına fazladan ilave ücret olarak yansıyacak çeşitli kampanya teklifleri sunmaya ne gerek var?

Sanki vatandaş çok düşünülüyormuş gibi profesyonel ikna edici kabiliyeti olan müşteri temsilcileri konuşma taktikleriyle vatandaşı ikna etmeye çalışıyorlar…

Benden söylemesi inanın artık bana da bu durumdan gına geldi. Vatandaşın alacağı hizmet olsa bile bu kadar ısrarcı durumdan dolayı tüketiciler sıkboğaz edilmekten hoşnut olmuyorlar. Bırakın her şeyi bir kenara sizden almayı düşündükleri bir hizmet bir kredi olsa bile emin olun vazgeçeceklerdir.

Tüketiciyi bırakında rahat nefes alsın. Madem tüketicileri çok düşünüyorsunuz vatandaşın hizmet bedeli karşılığında cebinden çıkan paraları geri çekinde görelim. Toplu mesajla, telefonla daha fazla rahatsızlık vermeyin vatandaşı cep telefonu kullanmaktan bezdirmeyin!.. '' diyor...

Pes vallahi !..Bu zengin görünümlü asgari ücretli ,borçlu halk da uyanmalı artık !..

İsraf haramdır...Yüzde doksan dokuzu Müzelman olan halkımız duysun !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..