Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

MIKNATIS

Allâh intikam alır mı?

Alır.

Neye karşı?

İntikam duygusuna,

Kâlbinde intikam besleyenlere karşı.

Nasıl yâni?

Ne ekilirse, o biçilir.

Kâlp kâlbe karşıdır.

 

Nefret duygusundan, katı yürekten arınmış, Sevgi ile yoğurduğu kâlbini, gönül yapmayı başarmış, mahir güzellikler..

İnsan kâlbi, mıknatıs gibidir. Her ne hisseder ise o duygu gelir yapışır yüreğine.

 

Âşk insanıyım.

Önüm, ardım, sağım, solum, içim, dışım âşk..

Bu sebepledir ki, hep âşkı çeker, şu arsız gönlüm.

Hatırlatayım, yokluğu, hiçliği, mahviyeti de heybesinde taşır, âşk.

Bi şe olayım, dersen, koyma gönlüne, yok ki.

Varlık âleminin varı değildir, âşk.

 

Bu kadar içli içli yazdım.

Formülünü de yazayım, tam olsun.

Ne koyarsan kâlbine, o da gelir, seninle.

Esmâları seviyorum,

En çok da âşkı cezbeden çağrıyı;

VEDÛD C.C.

Yâ Vedûd Allâh zikri, 

" Allâh'ım, bana sevgini tattır. Gönül hazinemi, en yüce duygu olan sevgi ile dolup taşır". Çağrısıdır, iletisidir, dileğidir.

Sevgi isteyen Sevgiyi, belâyı isteyen belâsını bulur.

 

Bu istek, Allâh Sevgisi olarak tanımlanan, havada, ne olduğu bilinmeyen bir sevgi yüklemez kâlbinize. Neyi seversen sev, zaten her şeyin sahibini sevmiş oluyorsunuz.

Çok uzattım.

Çağırın gelsin.

Lezzeti akmaya başlayınca yüreğinizin en özel yerine, hissedince hücrelerinizde..

Tamam bu kadar.

Yaşayın yaşayın, iyidir.

SEVGİ, 

Güzeldir,

Güzelliktir.

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..