Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Mikrop olmak İstiyorum...

Mikrop olmak İstiyorum...
 

Bir Mikrop, insandan insana yayılan 'Gülümseme' mikrobu.

Herkes çok kibirli,fazlasıyla egolu görünüyor,insanlığın buna ihtiyacı yok. İnsanlar mutlu olmak istiyorlar.

Gün içerisinde karşılaştığı yüzlerde egodan,kibirden, hırstan çok gülümseyen bir yüz görmek istiyorlar.

Peki o halde neden hiç kimse gülümsemiyor? Yoksa bu davranış bir çeşit 'Ben aptal değilim ve Önemliyim' zırhımı? Böyle bir zırhı istemiyorum. Ne kadar üzgün, yorgun ve aşamadığımı düşündüğüm sorunlarım olsa da, bunu insanlara suratsız bir duruşla sergilemek istemiyorum. Öyle de yapıyorum, gülümsüyorum. İfademi sertleştirmektense olabildiğince yumuşatmaya çalışıyorum. Gülümsememin bir mikrop gibi yayılmasını istiyorum.

Çünkü; hiç kimsenin kibire,egoya ve hırslı bir görüntüye ihtiyacı yok diye düşünüyorum. Aksine, onlardan aramızda fazlası ile var, görüyorum.

Ben bir Mikrop olmak istiyorum. Karşılaştığım herkese gülümseme bulaştıran bir Mikrop... 

 
Toplam blog
: 9
: 441
Kayıt tarihi
: 08.11.15
 
 

Kurumsal iletişim uzm. Bilişim teknolojileri eğitmemi ..