Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Milat mı Hicret mi?

Başbakanımızın İzmir konuşmasını canlı olarak dinledim! (ölüler duymaz biliyorsunuz!) Konuşmasında aynen şöyle dedi!

“Bu anayasa değişimimiz bir milattır!”

Hemen ardından devam etti!

“ Bu 12 Eylül Anayasasının birçok maddesi bizden önceki hükümetler tarafından da değiştirildi. Hepsi de iyi oldu! Faydalı oldu!”

“İyi de sizinki niye milat oluyor Sayın Başbakanım?” Diye sormak isterdim!

Öyle ya; Sayın Başbakanımız bir sonraki cümlesiyle aslında milatın kendilerinden önceki hükümetler döneminde başladığını itiraf ediyor!

“Peki neyin miladı olacak bu?”

Ben burayı anlayamadım!

Acaba diyorum Milatla Hicreti mi karıştırdı? Ya da gönderme mi yaptı!

Öyle ya referandum geçmesin Hicret yakın!

Geçerse!..

Hicri takvime hazır olun!!

Durum ciddi!

Not: İzmirli blogerlerimizden birkaçını mitingde gördüm! Yok mok diyorlar ama yemez! Kızdırmasınlar, isimlerini açıklarım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..