Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Milenyum çağının kırk haramileri

Milenyum çağının kırk haramileri
 

Resim: Milliyet


Kırk haramiler kırk haramiler..

Biz haramiyiz, hep haram yeriz

Kırk haramiler kırk haramiler

Doğruluk niçin, biz haram yeriz

(nakarat):

Asmak kesmek kelle uçurmak

Hırsızlıktan altın vurmak

Biz tam kırk haramiyiz

80 kollu bir deviz

Var mı bize yan bakan hey

Yan bakan hey

Yan bakan...

Kırk haramiler, kırk haramiler

Masallarda anlatılan bu sözleri kırk haramilerin şarkı sözleridir. .

Hayattaki tek amaçları; yol kesip zula patlatmak olan bu kırk haramilerin dini, vicdanı, insanı duyguları ve kimlikleri yoktur.

Çalmanın yanı sıra bir amacı da asmak, kesmek, devleti, insanları sindirmek ve etkili göz dağı vermektir.

!!..

Soru: Günümüze kadar gelen ve çevremizde hala var olan bu kırk haramileri biz ne kadar tanıyoruz?

!!..

Sizlere açık alanlarda, ıssız mekanlar da kırk haramilik yapanların mantığı nasıl olur, onu anlatacağım:)

Bizzat yaşadığım gerçek olaydır.

( İsim vermeyeceğim, isimler çakmadır.)

90 yılların ortasında sahibi Yahudi olan imalatçı bir firma ile iş anlaşması yaptım.

Firmama bayilik aldım.

Zaman içinde satışlarımı artırıp satış ta üst, üste her yıl bölgesel birincisi oldum.

Artık girdiğim ihalelerini çoğunu alıyor, her yere temsil ettiğim firmanın malını veriyordum..

Şirket sahibi Salamon bey' le aylık rutin toplantımız da ilk sorum;

- Yaa Salamon bey artık şu zavallı Filistinli çocukları öldürmek ve işkence etmekten vaz geçseniz, ne güzel olur dimi dedim...

Verdiği cevaba bakarmısınız!!

- Ahh.. muhterem ahh.. Sen bir baba olarak çocuklarının eline taş verip, sokağa salıp polislerin kafasına taş attırırmısın?

-Yok. Yaptırmam.

- Neden yaptırmassın? Çünkü çocuklarını seviyorsun, dimi?

- Evet.

- İşte bu Filistinli anne ve babalar çocuklarini hiç sevmiyor. Doğurup, doğurup eline taş verip sokağa atıyolar. Onlar da o taslari bizim kafamiza atiyolar. Öldürmeyipte napalim.

- !!.. ( adama cevap veremedim ) !!..

İkinci sorum;

- Ustadım. Neyse artık sizden aldığım malı peşin alıcam. Sen de bana her zaman aldığım fiyattan indirim yapıcaksın.

- Hehehee.. Yaa muhterem sen ne kadar safsın.

- Niye?

- Eee.. madem paran var, bankaya faize yatirsanaa..

- Ne karım olacak?

- Ne karim olacağimi var. Bankaya parani yatirirsan ordan faiz kazanirsin..

- Malı ne ile alıcam?

- Bankadan kredi çekiceksin.

- Eee.. Ne anladım bu işten. Bir taraftan faiz kazanacam diğer taraftan faiz ödeyecem. Bu işte karım nerde onu anlamadım!

- Yaa muhterem faiz ödeyeceksin ama ödediğin faizi vergiden düşeceksin. Annadinmii. Hehehe..

- NEYY!!

- Ödediğin faizi vergiden düşecek, yatırdığın paradan gelen faiz de yanina kar kalacak yani extra dan gelirin olacak.

- !!..

- Anlamadin galiba!! Hehehe.. Tekrar dan anlatmamii istermisiiin?

Kan beynime sıçramıştı. Hain düşünceli bir adamla böyle bir iş birliği içinde olmaktan dolayı kendimden utanıyordum.
Sinirli bir şekilde;

- Bana bak Salamon bey. Hadi birinci soruma cevap veremedim ama bu ikinci soruma verdiğin karşılık kanıma dokundu. Ben üzerinde yaşadığım toprağıma ve vatanıma 3 kuruş karım fazla olacak diye hainlik edemem. Her gün selam verdiğim varlık ta, yoklukta kader birliği ettiğim insanıma kazık atamam. Ben kazanıyorsam, kazandığımı kendi yurttaşımla hiç bir dil, din, mezhep, etnik kimlik ayrımı yapmadan kazancımı vergi vererek paylaşırım. Karadenizli bir genç olarak, her ne kadar birilere bana laz dese de ben Türk oğlu, Türk üm. Elhemdülillah Müslümanım. Para için de olsa asla bu düşüncemden taviz vermem. İnancım gereği sizin bu anlattığınız ticari atraksiyon benim atalarımdan gelen Ahilik anlayışıma ters gelir. Siz bunu söylemediniz, bende bunu duymamış olayım.. Tamammı!

- Kızma beee muhterem. Sadece fikir vereyim dedim. Hehehe.. Sen bilirsin.

- Haaa.. ayrıca o işkence ederek öldürmek istediğiniz Filistinliler varya gün gelecek artık başınıza değil şu boynundan siyah askıyla tutturma çalıştığınız diz kapağına kadar asılmış şu kocaman göbeğinize içine taş koyacaklar taaş. Anladınızmı!!

- !!..

Bu çıkışım karşında şok olmuştu.

Neyse;

Satışlarımız artıkça Salamon bey tarafın dan motivasyon için plaketler ve hediye yurt dışı gezileri ardı, ardına gelmeye başladı.

Bir zaman sonra büyük bir ihaleye girmek için bu firmanın satış müdürünü arıyorum;

- ( ! ) ihalesi için fiyat ve teklif istiyorum.

- Tamam abi patron la görüşüp sana dönelim.

İlginçtir, Gün ertesi bana dönüyorlar.

- Abi kusura bakma biraz geç kaldık. O bahsettiğin ( ! ) ihale için sana fiyat veremiyoruz..

- !!.. Neden?

- Nedenini sorma, veremeyiz.

- Bir endişenizmi var? Bu bölge bana ait ve ben sizin malınızı satıyorum ve oraya farklı marka bir mal değil sizin malınızı vericem. Neden o ihaleye girmeme müsade etmiyorsunuz?

- Abi israr etme ve kusura bakma..

- !!..

Bende pek üzerine gitmedim nede olsa orda çalışan biri, direk söyleyemiyor ama ben farkındaydım, zira benim bölgemde başka bir firmaya ihaleye girmek için yetki ve fiat vermişlerdi.

O gece sabaha kadar evin salonunda ne yalan söyleyim belki elli tur attım..

Hazmedemiyordum.

Sabahı zor bekledim.

Gün ertesi firmanın satış elamanı tahsilat için ofisime geldi.. Kısa bir sohbetten sonra kendisine hemen cevabını merak ettiğim soruyu sordum..

- Yaa. Mehmet, sana bir soru sorcam. Eğere doğru cevap verirsen hesabını şimdi sıfırlayacam.

- Nee!! Yapma abi ya:) Sor abicim. Sor. ( Paraya da hiç dayanamaz da )

- Neden benim ( ! ) ihalesine girmeme müsaade etmediniz?

- !!.. Abi, abi işte onu bana sorma yaa, boş ver.

- Yav olm parasını ödeyemiyecem diye bir korkunuzmu var?

- Olurmu abi öle şey yaa teessüf ederim.

- Eee.. ne o zaman?

- Yok abi ondan değil. İş biz den kaynaklanmıyor. Patron ( Salamon ) müsade etmedi.

- İyi ama neden?

- Boş ver abi.

- Olm, sizin en çok malınızı satan ben değimliyim?

- Evet abi

- Eee bu da demek oluyorki sizde en çok para kazandıran da benim.

- Doğru abi..

- Eee doğru da neden o zaman ( ! ) ihalesine fiyat vermiyorsunuz?

- Abi ben sana gerçeği söyleyecem ama kimseye bir şey söyleme yoksa ben de işimden olurum.

- Tamam söz, söylemeyecem kimseye. Hadi söyle..

- Abi bak igg.. mıhh..

- Bakıyorum, hadi, hadi söylee..

- Abi, abi şimdi bizim patronun endişesi sensin.

- Eee..

- Eeesii bu işte. Endişe ediyor senden.

- Nası yani!

- Sen çok satıyor çok kazanıyorsun.

- !!.. Leyn olm ben kazanacam, kazanacağımki işime daha çok yatırım yapacam. Dolayısıyla da sizin malınızı daha çok satacam, ve size de daha çok para kazandıracam. Bunun kötü tarafı neresi??

- Sen öle düşününyon da, bizim patron öyle düşünmüyor.

- Ne düşünüyor??

- O diyor ki; bu ihaleyi de bu firma alırsa daha çok satacak, daha çok kazanacak ve gereğinden fazla büyüyecek. ilerde de bize rakip olacak. Sonra kontrol edemeyiz, bize sıkıntı yaratır. Bu ihale ona verilmeyecek, diyor.

- Neee!! Neeeee!! Diyor.

- Yani kısaca piyasa da güçlenirse bize sıkıntı yaşatır, diyor.

- !!.. YAAA…!! demek öleeee diyor.

- Evet abi, aynen öle diyor.

- !!.. Vaaay, vaay, vay. Demek ölee diyor puuuşt. Şimdi git, git, git te muhasebe ye söyle, hesabını sıfırlasın.

- Abi!! Abi!!

- Gitt, git, git sen. Ben onun taa ?=)(/&%+^’!. Bundan sonra asıl sıkıntı neymiş görecek OoOo.. puuşt.

İşte o gün haydut bir Yahudi nin mantığını nasıl çalışır, iyice anladım.

Geçmişten gelen alışılmış rutin ticari stratejim den tornistan yaparak o günden sonra bir daha onun malını almadım, satmadım. Yüz de yüz Türk malına yöneldim. Beklenen ihale de ilk ticari şamarı ihaleyi kazanarak onlara vurdum. Diğer bölgesel bayilerle bir araya geldiğim de bana “ Neden bıraktın Salamon un bayiliği ” dedikerinde olanları aynen onlara da anlattım. Etkisi oldukine:) ben bayilikten çekildikten iki yıl sonra da fabrika “ TIRT” ladı.

Yani iflas etti.

Bankalar peşine düştü. Karısı yıkayıp kuruması için ipe astığı Salamon un eski paçalı donuna bile haciz geldi.

Bense 21 yıldır hala aynı adreste aynı koltukta oturuyor, aynı işi yapıyorum.

Ulaaa:))

Bakıyomda yazı bayağı uzun olmuş!

Okuyan da artık” yeter ya “deyip sayfa yı kapatacak:)

Parim bundan sonra kısa kesim:)

Şimdi bu yaşamış olduğum olayı neden yazdım.

Herkes bu İsrail i yöneten kırk ayaklı, kırk harami Yahudilerin ve onların yandaşlarının hakkında bi şeyler yazıyor.

Yazsınlar da,

!!..

Bir kere herkesin şunu bilmesi lazım.

İsrail de yaşayan Yahudi halkını tenzih ederek konuşuyorum, bazı haydut kılıklı bu kırk harami Yahudiler kısaca “ At kıçında sinek, it başında keneler “ olduğundandırki, şimdiye kadar Gazze’ ye gelen yardımların tümünden haracı kesip %80 ini kendi ambarlarına indirip kalan % 20 sini Gazze’ ye dağıttığı bir söylenti değil, B.M kayıtların da mevcuttur. .

Bu kazın birinci ayağı, ikincisi ayağı ise;

Dünya da deprem etkisi yaratan ekonomik kriz bırakın Türkiye yi bütün Dünya milletleri olağan dışı hızla ekonomik ve siyasi değişimler yaşatmıştır.

Değişimler sayesinde kah ülkeler bölünerek, kah kendi aralarında ekonomik sosyal iş birliği yapıp birleşerek topluluk haline geldiler..

Şimdi dikkat ediniz,

Birleşimlere hiç kimsenin dahil etmek, iş birliği yapmak istemediği tecrit edilen bir topluluk yada ülke var.

Kim?

İsrail.

Neden?

Çünkü Yahudilerin 2500 lık geçmişi ve bu günü sabıkalı..

Herkes te farkında ki fırıldak haydut kılıklı bir Yahudi hiçbir zaman iş birliği yaptığı insanların yada ortaklarının gereğinden fazla büyümesine ve güçlenmesine asla müsaade etmez.

Niye?

Daha ne diim yaa:) Hikayemi tekrar okuyon:)

Bu güne kadar bizim de iş birliği içinde olduğumuz, Türkiye nin bölge de gereğinden fazla büyüdüğünü ve güçlendiğini hisseden kırk ayaklı parazit, kırk haramiler şimdiler de oturduğu yerden her kafasını kaldırdığın da, kuzey' e yani yukarıya baktığın da kendilerini rahatsız eden bir şeyler görüyorlar..

Ne görüyorlar?

Kim ne derse desin ( ! )

Gerek doğal, gerek tarihsel zenginlikleriyle koca bir coğrafya da sosyal bir bütünlüğü sağlayan, etkili kararlar alan lider yeni bir ülke, yeni bir ABD yani ? ( Anayurt Birleşik Devletleri ) oluşuyor..

( Tarafsız olarak oturduğunuz yerden gözlemleyiniz )

Bu ülkenin gün geçtikte güçlenen dünyanın ilk yirmisine giren bir ekonomisi var. Yine dünyada ilk beş’ e giren modernize olmuş aktif, güçlü bir silahlı kuvvetleri var. Genç, dinamik artan üreten bir nufusu var. Üst, üste yapılan son yüzyılın uluslar arası en büyük enerji projelerine imza atarak ses getiren, ortak olan, sözü dinlenen kendisine güvenilen bir ülke var.

Üstelik bu ülke paylaşımcı, arabulucu ve bölgesel barıştan en önemllsi demokratik açılımlardan yana..

!!..

Orta doğu da var olan istisnasız tüm kırk haramiler, bu gelişmelerin karşısın da oldukça endişeleniyorlar.

Eee.. Tabiîkine de endişeleniyorlar ki bölge de varlıklarını idame ettirmek için gerek içer de, gerek bölgesin de çıkabilecek yeni demokratik hareketlenmelere, daha doğrusu onlara göre isyana karşı da haklı olarak ta saldırganlaşıyorlar.

Tıpkısının aynısı bizim Salamonun yaşadığı endişeyi yaşayan bu kırk haramiler, araya fitneyi, fesatı sokarak gerekirse Mavi Marmara olayında olduğu gibi kıytırıktan operayonlarla bu gidişe akıllarınca "DUR " demeye çalışıyorlar..

Diyebilecek güçleri varmı?

Biraz amiyane tabirle söyleyecem. Kusura bakmayın “ Naaah “ var..

Ok yaydan çooktaan çıkmıştır.

Bölgesin de hiç kimsenin gücü bu yeni oluşumu ve Türkiye nin bu yükselişini durduramayacaktır.

Türkiye kararlıdır.

Bu sineklere ve kenelere karşı etkili ilaçlamayı vakti geldiğinde yapacaktır.

Şimdi

Herkes merakta!

Akdeniz de yaşanan bu trajik olay dan sonra N'olcak !!

Türkiye ilk önce kendi bünyesinde genel bir temizlik yapacak.

Hukuki tepkisinin yanında yapacağı en önemli ikinci hamlede, ki bu kesindir, önümüzdeki günler İsrail in bizimle bağlantısı olan ipini tamamen koparacak.

Tıpkı benimi Ucurtmaların: ) geçmiş te yaptığı gibi:) İsrail devleti ile bütün ticari - askeri iş birliğini kesecek, diğer ülkelere de bu konuda oluşumun içine katarak ve etkin olması için uyarılar da bulunacak.

Bölgedeki uluslar arası ticaretine İsrail in sattığı her şeye de ciddi ve kararlı bir şekilde de üreterek yada dünya daki ureticeleri bölge ye çekerek ortalığı kızıştıracak.

( Tuscom la başladı)

Kısaca şimdilik sadece işlerine taş koyacak, taaaş:)

Uslandı, uslandılar. Uslanmazlarsa..

N’ olcak!!

Vay anam vaaay!!

Ne diyo pizum uşak!

"Türkiye'nin dostluğu ne kadar kıymetli ise düşmanlığı da o kadar şiddetli olacak"

!!..

Bekleyelim, görelim derim ben:)

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..