Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Milli Birlik İç Barış (RTE'nin Yapması gereken!)

Milli Birlik İç Barış (RTE'nin Yapması gereken!)
 

Devlet statükosunu (Kuruluş ilke ve inkılapları) savunan yasal örgütlü bütün kaleler yıkıldı. Muhalefet olarak sadece sivil halk potansiyeli var. Bu da rejimin-demokrasinin meşruiyeti gereğidir.

Son referandum zaferinden sonra yapılması gereken 'ergenekon' savcılığını bırakmak. Sayın Başbakan bundan sonra daha yaygın bir demokratik görünüm ve süreç için siyaseten savcısıyım dediği ergenekom davalarını biran önce demokrasi barışına çevirmesidir.

Zaten son gözaltı, tutuklama operasyonları ve Anayasa referandumu ile tutuklu (sivil-emekli) bulunanların potansiyel bir yasadışı tehlike yaratmalarının söz konusu olamayacağı aşikardır. Yasal hukuki süreç, yargı tarafından-hukukun gereğini tamamlayacaktır.

Bu referandumun bir armağanı olarak topluma iç barış ve serbest demokratik muhalefet açılımı olarak yansıtılmalıdır.

Devlet yönetiminin başında olanların kin ve nefret duygularından arınmış, toplumu kucaklayan herkesin eşit görüldüğü bir icaatın başında bulunduğu inancını vermeleri gerekmektedir. Bu aynı zamanda darbe şüphelileri arasında ki ayrıcalık dedikodularını da silecektir.

Bu aynı zamanda inanç referansına da uygun düşecektir. Değil aynı dine inanmak, Peygamberimiz (s.v) en sadık dostlarını öldüren müşrikleri bile sahabe olarak kabullenmiştir.

Ben bir kamu biriminde görevliyken amirim durumunda olan birim amirinin tayini çıktı, görevi ben aldım. Baktım O arkadaş kıvranıp duruyor, ona akıl verdim ben kimsenin yerinde gözü olan değildim.! O yolu kullanarak tayinini durdurdu tekrar göreve başladı. (İnsan her zaman nefsim-iktidarım dememeli)

 
Toplam blog
: 376
: 1841
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Hayat herkes için aslında yalnızlıktır. hiç kimsenin doğal garantisi yoktur. (Günlük atüel haberl..