Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '08

 
Kategori
Eğitim
 

Milli Eğitim Nedir??????

Milli Eğitim Nedir??????
 

Çok sinirlendim bugün yine,
OKS ve ÖSS sınavları hazırlıkları için eğitim ve öğretim yılının erken bitirilmesi ?????? Çocukların dershanelere gitmeleri deneme sınavlarına katılmaları kendilerini denemeleri, Hani güzel bir eğitim sistemi olacaktı dershanelere ihtiyaç duyulmayacaktı ????????? Şu an Veliler ve çocuklar at yarışları pistinde, veliler yakında bahis oynamaya başlayacaklar, benim oğlan çok çalıştı dershaneler gıttı su puanları aldı, başka velilerde "yok bizimkiler de çok iyi" hadi gelin bahse girelim .

Bu arada ilköğretimde öğrencisi bulunan bir arkadaşım bir proje verilmiş, gittim Çarşıları dolaştım malzemeleri aldım, çocuğuma verdim yapamadı, bana bıraktı, epey ugraştım ve bitirdim oglum yapmış gibi götürdü öğretmenine, akşamda oğlumdan notumu öğrendim; Oğlum bana; babacığım öğretmen sana 4 verdi dedi. Sevindim demekki hala eski bilgilerimi unutmamışım diye düşündüm. Ne demek istediğimi sizler anladınız ve bunun anlamını milli eğitim düşünsün.
Milli Eğitim dedim de ; yanlış değilse seneye veya 2 sene sonra ingiliz eğitim sistemi belki getirilecek gibi birşeyler okudum.

Yani bu arada kalan öğrencilerimiz, o sistem iyiyse, şimdi okuyan öğrencilerimiz belki beddua edecek veya deney kobayları gibi hissedecekler kendilerini........Niye mevcut sistem üzerinde düzeltmeler yapılmıyorda her sene bir ülkenin sistemini mi uygulayacağız? Bunları yaparken ülke vatandaşların kültürlerini de karşılaştırmak gerekli.... Uyarmı , uymazmı ...

Gelelim soruma ;
MİLLİ EĞİTİM Nedir ve Ülkemizde var mı?

Evet bu sorunun cevabını öğrenmek istiyorum.
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..