Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

28 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da 4'üncü Yıldönümü

Milliyet Blog'da 4'üncü Yıldönümü
 


MB'da 4. Yıldönümü...


28.07.2007'den 28.07.2011'e 4 yıl...


Blog adedinden, okunma oranından, editör köşesine layık bulunan 40 yazıdan ve benzer istatiklerden bahsetmeyeceğim...


Kategori çeşitliliğinde rekor kimde gibi minyon bir merakım var ama bastırıyorum...


Zaten son zamanlardaki yazıların çoğu da, burada var olmak adına okuyup derlediğim aktarım-paylaşım...


Galiba konuyu mevzuya bağlayamayacağım, iyisi mi direkt gireyim...


Asıl mevzu bir arıza...


Yani sanırım arıza, umarım kasıt yok...


Aylar evvel düzen değişti, yazıların günlük yazılması gerekti...


Bkz. yayın tarihi 18.07.2011...


Halbuki o tarih yazılış tarihi, yâni taslağa...


Zira taslaktan 10 stokla devam ediyorum...


Yayına giren her yazı 10 gün önce taslağa yazılıyor...


Kısacası ben bu yazıyı 10 gün evvel yazdım (18.07.2011), ama yayına bugün verdim (28.07.2011)...


Yukarıda görünen tarih yazılış tarihi...


İşte bu nedenle o arıza başlangıcından beri en alta, yâni yazı bitimine yayın tarihi ekliyorum...


Asıl tuhaf olan, bu değişimin 15 gün öncesinde benim taslaktaki stoğumdan bahsetmiş olmam...


Açıklamamdan sonra bunun muhabbetini yapan dostlar da hatırlayacaktır mutlaka...


O arkadaşların hangisi yetkiliydi acaba diyerek kaşım gözüm oynadı bir süre :-)


"Bu bana yapılan bir sabotajdır!" demiyorum, haklı olarak "adam kendini amma önemsiyor" denilecektir...


Ben diyorum ki :


BLOG'UMUN SAYIN YETKİLİLERİ... UZUN SÜREDİR TASLAKTAN VERİLEN YAZILARIN TARİHLERİ SORUNLUDUR... YAYIN TARİHİ OLARAK TASLAĞA YAZILIŞ TARİHİ GÖRÜNMEKTEDİR... BU BİR ARIZAYSA EĞER LÜTFEN DÜZELSİN... BİLEREK VE İSTEYEREK YAPILMIŞ BİR DEĞİŞİKLİKSE DE, BANA GÖRE HATA OLSA BİLE BOYNUMUZ KILDAN İNCEDİR... SAYGILARIMLA...


28.07.2011

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..