Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '13

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog’da 6. Yıl

Milliyet Blog’da 6. Yıl
 

Benim bu özel günleri unutma hastalığım galiba hiç geçmeyecek. Doğum günlerini unutmalar, yıldönümlerini unutmalar, hele hele evlilik yıldönümünü unutmalar filan bir gün başıma iş açacak.

Zevce hazretleri her ne kadar özel günleri unutmama şimdilik pek fazla ses çıkarmasa da bir gün biriktirdikleriyle birlikte acısını fena çıkarak diye korkuyorum yani. İlk çıkmaya başladığımız gün olsun, nişan yıldönümü olsun, evlilik yıldönümü olsun hep aklımdaydı aslında. Ama ne hikmetse son yıllarda unutmaya başladım.

Aslına bakarsanız son yıllarda bazı değişiklikler de olmadı değil. Belimdeki rahatsızlıkla birlikte ard arda bir sürü hastalık çıkmaya başladı. Tam “birini hallediyoruz galiba” diyorum hooop bir tane daha çıkıyor. Üstelik bir önceki tam hallolmadan.

Acı gerçeği kendime haykıramasam da sağolsun acı söyleyen dostlarım var. Onlar söyleyiveriyorlar. Yaş 40 olunca devran tersine dönüyor anlayacağınız. Hatta tıbbiyeden bir arkadaşım ilginç bir örnekle durumu özetledi: “Çarşıda gezerken 73 model bir renoya rastlarsan bak bakalım nesi kalmış... sonra da bizimle karşılaştır.. iyiyiz la yine”

E haklı.. O arabaları hurdaya çıkarıyorlar şimdi. Çok şükür çata pat da olsa çalışıyoruz daha :) Konuyu yıldönümüne getireceğim de getiremedim bir türlü.. Evet, yıldönümünü unuttum yine. Milliyet Blog’da yazmaya başladığımızdan beri 5 yıl bitmiş. 6. Yıla girdik evelallah.

5 yılın istatistikleri de kısaca şöyle:

Toplam blog: 663, Toplam yorum: 3826, Toplam mesaj: 132, Ort. okunma sayısı: 1232

İstatistikler her zaman doğruyu/gerçeği söylemiyor tabi. Gerçek olan bir avuç blog dostumuzun yazılarımıza teveccüh ettiği, zaman zaman yorum ve katkılarıyla bizi zenginleştirdiğidir.

Zaten herkes okuyacak, herkes anlayacak diye bir kural yok. E zaten çoğu zaman kuş da kondurmuyoruz. Aşağı yukarı herkesin bildiği şeyleri farklı bir üslupla, farklı bir şekilde anlatıyoruz. Arada orijinal olanlar olsa da geneli öyle..

Neyse daha uzatmayalım. Sağlığımız elverdiği ölçüde yazmaya devam.

Selam ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

08.12.2013

www.murathacioglu.com

https://twitter.com/murathacioglu

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..