Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Ölüdeniz Buluşması

Milliyet Blog Ölüdeniz Buluşması
 

Kaputaş plajı


Nasıl ve nerden başlayacağımı, bilemiyorum fakat çok güzel bir hafta sonuydu.
Ölüdeniz harika bir yer. En çok beğendiğim yer ise Patara plajıydı. İkincisi ise tekne gezisiydi.

Çok eğlenceli bir geziydi, herkes çılgınlar gibi eğleniyordu. Grubun en eğlenceli kişisi Neşe Evrim di. Denizde bir kahkaha atıyordu, plajdan duyuluyordu :))))))))
Yeşim Koç ise en ilgimi çeken kişiydi. Kendisi modacıymış, benim de ileride olmak istediğim meslek.

Çok güzel geçen 3 günün ardından 19 Mayıs gösterilerine katılmak için erken dönmek zorundaydık. Ayrılmak çok zor geliyordu. Ayrıca otelin havuzuna da hiç giremedim, bunun için çok üzüldüm. Fakat yine de çok güzel geçen bir tatil oldu. Bunun için Coşkun beye ve götürdüğü için anneme teşekkür ediyorum.
Umarım gelecek yıl tekrar orada oluruz...:)))
 
Toplam blog
: 3
: 691
Kayıt tarihi
: 23.11.08
 
 

Bir varmış bir yokmuş diye başlar kalpleri ısıtan masallar, güneşten daha uzaklarda bir ülke varmış ..