Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog ve Internet Explorer 8

Milliyet Blog ve Internet Explorer 8
 

Firefox’un pastadan aldığı payın artması ve Google Chrome’un yavaş yavaş tanınmaya başlamasından sonra Internet Explorer’ın da yeni sürümü çıkıverdi.

Internet Explorer 7’de sorunlar olduğu için hemen yeni sürümü yükledim ve Internet Explorer 8’de ilk sorunla karşılaştım. Bu sorun Milliyet Blog'un blog yazarı arayüzünde metin giriş penceresindeydi.

Firefox ve Google Chrome ile Milliyet Blog’un blog yazarı arayüzü arasında uyumsuzluk olduğu için Internet Explorer kullanıyordum. Internet Explorer 7 ile hiçbir sorun yoktu. Şimdi 8. sürüm de sorun Google Chrome’dakinin aynısı oldu.

IE8 kullanarak blog giriş arayüzünü açtığımda metin penceresinin küçüldüğünü gördüm. O zaman bir sorun olduğunu anladım. Blog az sonra yayına alındığında bütün paragraf/satır sonlarının kalktığını ve tüm metnin tek paragraf olarak yayına girdiğini gördüm. Oysa Not Defteri (Notepad) içine yapıştırıp kopyaladığım için sorunsuz olması gerekirdi.

Blogu yeniden düzenleyip yayına verdiğimde bu kez html kodlarını gördüm. Firefox düzgün görünüyordu ancak aynı oradan yayına girdiğim metinde de sorun vardı. Google Chrome ile denemedim, çünkü yakın zamanda orada sorun olduğunu biliyordum.

Milliyet Blog yazılımcılarının biraz çalışması gerekecek.

1- MB blog yazarı arayüzünün Internet Explorer 8 ile uyumlu olması sağlanmalıdır.
2- Arayüzün Internet Explorer 7 ile uyumu sürmelidir, çünkü herkes hemen IE8 kullanmaya başlamayacaktır.
3- Arayüzün Firefox ve Google Chrome ile uyumu sağlanmalıdır.

Bir Milliyet Blog yazarı olarak beklentim şudur:

Herhangi bir ortamda yazdığım yazıyı Not Defteri (Notepad) içine yapıştırıp oradan kopyaladıktan sonra, Milliyet Blog’un blog yazarı arayüzüne yapıştırınca hiç sorunsuz çalışması gerekir.

Ne yaptım?

İnternet Explorer 8'i kaldırdım ve yeniden Internet Explorer 7 kullanmaya başladım.

Ankara, 21 Mart 2009


 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..