Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Yazarları 4. İzmir sohbet toplantısı güzel geçti

Milliyet Blog Yazarları 4. İzmir sohbet toplantısı güzel geçti
 

Son Milliyet Blog Yazarları Toplantımı pek de başarılı olmayan bir şekilde bitirdim. Artık son.


Benden bu kadar!

12 Nisan 2009 tarihinde İzmir'de yaptığımız bu sohbet toplantımız, arkadaşlarımızın memnuniyetiyle de olsa benim memnuniyetsizliğimle son buldu.

Memnuniyetsizliğimin sebepleri çok basit ama yine de yazmak isterim:

* Kabak, patlıcan, biber, domates kızartmalarıyla ızgara tabağımızı zenginleştirecektim, malzemelerini almama rağmen, "Kızartma yapma, kimse sevmez vs." telkinleriyle yaptırtmadı bir dostum. Yani söz dinledim, pişman oldum.

* Sumaklı, maydanozlu soğan, incecik kesilmiş hıyar salatası, çoban salatası yapacaktım olmadı.

* Kocaman kebapçı ızgara ocağı temin ettim güçlükle, ama "Ben yakarım abi!" diyen bizim Fethi, işinden dolayı zamanında yakamadı ve bir kebapçı, çoban:) arkadaşına yaktırdı. O da 2 koyun gütmekten öte gidemeyen bir kebapçı olduğu için mangalın sadece bir bölümünü yaktı ve çıraları inceltmeden odun gibi kullandığı için bitirdi. Ben ocağın başına geçtiğimde sadece bir tarafının yandığını gördüm ve üzüldüm. Fethi kardeşimiz bana "Bu sana yeter abi!" diyerek akıl verdiyse de bu sefer dinlemedim. Öbür tarafı da yaktım, azıcık bir çırayla ve karikatürist Celal arkadaşımızın yellemesiyle.

* Mangal saat 12:00'de hazır olacakken 14:00'de hazır oldu ve işlerimi aksattı.

* Bu arada İstanbullu misafirlerimiz, Sema ŞENER, Cansın EROL ve Neşe EVRİM'in başka bir yere gideceklerini söyleyerek saat 14:00 sıralarında toplantıyı terk etmeleri beni tamamen üzdü. Sanki bizim toplantımızdan memnun olmadıkları için ayrılıyorlarmış intibaı uyandı birçok kişide.

* Toplantımıza sadece 2 saatliğine ve eşsiz katılan İlyas BAYRAM arkadaşımızın verdiği üzüntü de ayrıydı. Yemek yememesine rağmen ısrarla 12 TL ödedi.

Toplantıya katılan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. 60-70 kişi de olabilirdi. Ama birçok kişi söz vermesine rağmen gelmedi.

Bir üyenin şahsıma ve derneğe, toplantılara gönderme yapan yazıları da katılımcıları etkilemiş olabilir. Bu vatandaş inşallah bloğumu okur da ellerini oğuşturarak sevinir. Hiç olmazsa bir kişinin mutlu olmasına sebep olurum.

* ADEM ÇALIŞKAN arkadaşımın çektiği resimlerin hepsi bende de yüklü. Bir kısmını bende mail adresi olanlara gönderdim. Mail adresi gönderen ve resimleri arzu edenlere de gönderirim. Ayrıca tüm resimleri orijinal büyüklüğünde CD'lere kaydettim. Vakti olup da yolu bizim ofise düşenlere ücretsiz hediye edebilirim. Bunlardan beğendiklerini 32x48 cm büyüklüğünde dijital çıktı almak isteyenlere de yardımcı olur, 1 TL'ye 1 çıktı aldırtırım.

* MÜJDE MÜJDE!
Kimlere mi? Benim İzmir toplantılarına öncülük etmeme üzülenlere müjde.

Bundan sonra "Bi da toplantı düzenlersem!":)) Davos'a gider zirvelere katılırım daha iyi.

Büyük konuşmayayım ama bundan sonra sohbet toplantısı düzenlemek istemiyorum. Kendimi dernek çalışmalarına vereceğim ve sadece dernek toplantıları düzenleyeceğim. Eğlence, sohbet benden uzak dursun!

* Daha becerikli olduklarını düşünenler yapsın!

* Bu toplantıya 40 kişi katıldı, 30 kişiden 12 TL kişi başına olmak üzere 360.- TL topladım. Bir arkadaşımız, eşiyle katılmasına rağmen sadece 12.- TL ödedi. İsmini kimseye söylemem ama üzüldüm, ayıp etti.

100 TL et, 50 TL tavuk, 15 TL kömür, 25 TL ekmek, 10 TL çerez, 15 TL meyve (servis yapamadık), 15 TL sebze, 20 TL sazcı ve 270 TL kahveci olmak üzere 520 TL masraf oldu.

Neticede 160 TL zararına kapattık dükkanı. Hakkı geçtiğini düşünen helal etsin. Benim emeğim, herşeyim helal olsun! Severek yaptım ama sevinemedim.

Dernek ile ilgili çalışmalarımı, yazacağım bloglarla da belirteceğim. Yarı yoldan dönmek asla söz konusu değil. Ben kurayım derneği de çalışmalarımı beğenmezse arkadaşlar başkan değişimine giderler.

Şu ana kadar, Necip Mesut (emekli öğretmen), Pınar Zora, Baver Ergun, Erol Özışık, Yıldız Nihat, fegokce, Celal Mahmut, Adem Çalışkan ve Alev Meisel arkadaşlarımız 60’ar TL senelik aidat ödediler. Ayten Dirier arkadaşımız da havale ettiğini belirtti ama henüz hesaba gelmemiş, bir aksaklık olabilir.

Başlangıç aşamasında bana güvenerek, çalışmalarımızın kolaylaşması için ödeme yapan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. Tabii ki onların ödeme tarihlerinin başlangıcı, dernek yasal olarak kurulduktan sonra olacak.

Bu pazar toplantıda bana 60 TL ödemelerine rağmen, dikkatimden kaçtığı için unuttuğum varsa bildirsin lütfen! Hemen hatırlarım.

Herkese saygı ve sevgiler.

Mustafa Mumcu, 14 Nisan 2009 / 20:37
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..