Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Milliyet web sitesi yenilendi

Milliyet web sitesi yenilendi
 

Son birkaç gündür, Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sitelerinin başında gelen Milliyet Gazetesi web sitesi yeni yüzü ile karşımıza çıkmakta. Öncelikle site yöneticilerini ve teknik altyapıyı tebrik ediyorum ki çok daha hoş bir tarz yakalamışlar. Aynı zamanda da daha işlevsel olduğunu düşünüyorum.

Önceki site dizaynında "Blog" sayfası için üst tarafta bir ikon, en alta doğru da dönüşümlü olarak ikişer yazının yayınlandığı bir banner mevcut idi. Ancak görüyoruz ki alttaki banner yeni düzende iptal edilmiş. Mutlaka ki bunun son derece geçerli sebepleri vardır. Kimbilir belki de Milliyet Bloger'larının yazıları beklenen ya da arzu edilen ilgiyi görmemiştir.

Çok çok iyi biliyorum ki bu durumdan, tüm Milliyet Blog yazarları üzüntü duydu, seslerimizin dünyaya ulaşmasındaki katkısından dolayı, bu proje, her birimiz için çok ama çok önemli. "www.milliyet.com.tr" gibi, kendi segmentinde ülkenin bir numarası olan bir oluşumun içinde yer alabilmek de yine bizler için, çok büyük bir şans.

İyi biliyorum ki bu sesimi tüm Milliyet ailesi duyacak, çünkü onlar bu konuda gerçekten de son derece duyarlılar. Bunun örnekleri, eminim ki her birinizde olduğu kadar bende de mevcut.

Yukarıda da belirttiğim gibi, yayıncılık açısından, gerçekten çok haklı ve profesyonalitenin gerektirdiği sebepleri mutlaka var, bunu çok iyi biliyor ve anlıyorum. Ama biz de üzüldük işte, ne yapalım yani, içimizde mi kalsın?

Bu konu ile ilgili bir açıklamaları olur ise buradan, zevkle paylaşacağım.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..