Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
İzmir
 

Milliyet Web Sitesi Yönetimine Açık Teşekkür

Milliyet Web Sitesi Yönetimine Açık Teşekkür
 

Yaklaşık yirmi gün kadar önce, bu sayfalarda “<ı>Milliyet Ege Sayfasının Ankara Blogları” başlıklı bir yazı kaleme almıştım. Tekrar aynı şeyleri anlatıp sizi sıkmak niyetinde değilim. Arzu edenler, aşağıdaki linkten, yazımın tamamını ve gelen yorumları okuyabilirler.


Yazımın temel dayanak noktası özetle şuydu: Milliyet web sitesinin –tıpkı bizim “<ı>Milliyet Blog” sayfası gibi- alt sayfalarından biri olan “<ı>Milliyet Ege” bölümünde her gün, iki farklı blog yazısına yer verilmekteydi. Ancak enteresan olan nokta şuydu ki Milliyet Ege’de yayınlanan bu blogların büyük bir bölümünün, “<ı>Ankara” ya da “<ı>Kentleşme” kategorilerinde yayınlanan yazılardan oluşmasıydı.


Ben de işaret ettiğim yazımda, madem bu bölüm “Ege” sayfası ise neden “<ı>İzmir” ve “<ı>Ege” bloglarından çok, farklı kategorilerdeki yazılar burada yer buluyor, bunu anlamakta güçlü çekiyorum mealindeki sorularımı gündeme getirdim.


Milliyet web sitesi yönetimi, bu çağrıma ses vermiş olacak ki –belki başka nedenleri de olabilir, kendilerinden bana direkt bir geri dönüş olmadığı için bunu tam olarak bilemiyorum- birkaç gündür takip edebildiğim kadarıyla, bu uygulama yeniden düzenlenmiş.


Daha önceleri “<ı>yaşam blogları” ana başlığı ile Milliyet Blog yazarlarının yazılarına yer verilirken; şu anda başlık “<ı>Ege Blogları” olarak isimlendirilmekte. Ve de yayınlanan yazılar “İzmir” ve “Ege” yazıları. Yani olması gerektiği gibi.


Ben buradan Milliyet Gazetesi web sitesi yönetimine, açık teşekkürlerimi sunuyorum. Ve bu uygulamanın, Egeli ve İzmirli blog yazarlarının nitelikli verimliliğine bir vesile olmasını diliyorum. Umarım ve dilerim ki bundan sonra çok daha fazla; “Ege” ve “İzmir” yazılır, bizler de bol bol okuma, hissetme, yaşama fırsatı buluruz; bereketli toprakların kokusunu, sokaklarına nazenin imbatın mührü vurulmuş o güzelim kentin, İzmir’in dokusunu...



@ “Milliyet Ege Sayfasının Ankara Blogları”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=163420





Not: Yazı fotoğrafı www.panoramio.com adlı siteden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..