Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Milyarlar İsraile mi uçtu?

Milyarlar İsraile mi uçtu?
 

Burnuma pis kokular geliyor


2 Ekim tarihli "ABD dersini aldı mı" başlıklı yazımın büyük ilgi göreceğini ummuyordum. Okunma sayısı 400'ü geçince, BBG'ye mi uğradım diye endişelenmiştim. Malum bazı devletler (tabii ki başta İsrail), içinde kendilerini ilgilendiren kelimeler geçen metinleri hemen arşivliyorlar. Bugün okuduğum dış politikada usta bir yazarın köşesindeki iddialar yazımı kısmen destekler nitelikteydi.

Yazarın duyumlara dayanan iddiasına göre ABD'de batan Lehman Brothers şirketinin 400 milyar doları batıştan bir süre önce İsrail'deki üç bankaya uçmuş bile. Bankalar ve bankerler belli ama İsrail yasaları izin vermediğinden
Amerikalı yetkililer araştırma yapamıyorlarmış. ABD yönetimi kurtarma paketini 750 milyar dolardan açtığına göre 400 milyar iyi para doğrusu.

Komplo teorilerinin çoğuna inanmam ama bazıları da cuk oturur. Şimdi acizane ben de bir komplo teorisi kurayım. Dünyadaki finans kaynaklarının büyükçe bir kısmının yahudilerce yönetildiğini kabul edersek ve bu kaynakların çeşitli yöntemlerle İsrail'deki veya kontrol altındaki Asya bankalarına yönlendirildiğini varsayarsak Siyonizmin " Bul karayı al parayı" oyunu oynadığını söyleyebilir miyiz? Yani "Vur İran'a al parayı".

Nasıl komplo ama değil mi?

Anti-seminist değilim ama Dünyadaki Yahudi sermayeli Banka ve Bankerlerin iyi takip edilmesi gerektiğine inanıyorum. Malum-u aliniz Nesim Malki cinayetinde bizzat İsrail gizli servisi devreye girmiş ve duyumlara göre paralar son kuruşuna göre tahsil edilmişti.

Kalın sağlıcakla.

15 Ekim 2008 saat 16.40

 
Toplam blog
: 39
: 530
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

İlahiyat Fakültesi mezunu emekli İmam-Hatibim. Emekli olunca yazarlık uğraşına ağırlık verdim. İlk k..