Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mim-yasal bomba

Mim-yasal bomba
 

Efendim resmin dizaynı bana aittir .


Yaza yaza yaz gelmedi bir türlü. Biliyorsunuz bu aralar bazı kesimler tarafından eleştirilse de , grevler yapılsa da, muhalefetler kurulsa da " mim " olayını kimse engelleyemedi. Sanırım da engelleyemeyecekler. Bu MİM derneğini kuran çok çok sevgili " BAHTLI JÜLİET " nelere mâl olduğunun farkında değil sanırım. Bizi kaynaştırdı ve züpper bir atmosfer oluşturdu. Bu MİM 100 ünden MİMyamız bozuldu kaardeşim :)) MİMyasal bir bomba attı sanki http://blog.milliyet.com.tr/ 'ye. Sanki yüreklerimizde MİMoza çiçekleri yeşerdi. Salak gibi oldum ben vallahi. Bu sebepten yazma delisi oldum bu güzel MİM olayı sayesinde. Yoksa bu mim olmasa diğer yazar arkadaşları vallaha da tanımazdık. Ancak tesadüf olursa denk gelirdi. Artık anasayfaya bir mim bloğu düşünce gözümü kırpmadan tıklamak istiyorum. Diyorum hıh! Bu da bizim cemaatten :))

Fazla söze ne hacet. Yapımda ve kuruluşunda, yayılmasında ve grevlere sebep olmasında tüm emeği geçenlere Teşekkürler diyoruz ve Oğuz Yılmaz'dan " Gordünnüüü gordünnüüü, grevleri yapmayı gordünnüüü? " adlı parçayı ve adını şimdi hatırlamıyorum, " Oldun mu oldun mu şimdi mosmor oldun mu ? " isimli şarkıyı da armağan ediyorum. Kimleri kastediyorsunuz derseniz, bu özgür sanal ortamda kişileri rahatsız etmediğimiz ve hakaret etmediğimiz halde bembeyaz temiz bir yazma aktivitesini istemeyenler diyorum. Onlar kendini bilirler.

Sevgiler selamlar efendim.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..