Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '20

 
Kategori
Güncel
 

Mimozalar

 Bugün bigisayarımı açınca yeni yılda hiç yazı yazmadığımı fark ettim. Son yazılarımı Aralık 2019 da yazmışım. Sanırım hepsi elem dolu o yazılardan sonra canım yazmak istemedi. Sorunlarımı sayfalara döküp cevremdeki sevenlerimi, beni düşünenleri aynı eleme sürüklemek istemedim galiba.

 Bugün , daha doğrusu bu hafta benim için çok değerli. En büyük torunum, ve küçük kızımın doğum günleri peşpeşe bu hafta içinde.Torunum bu günlerde okulla bir aktivite için başka bir şehirde, küçük kızım ise zaten başka ülkede yaşadığı için bu doğum günlerinde onlara sıkı sıkı sarılma ihtimalim hiç yok.

 Küçük kızımı her yıl olduğu gibi sadece satırlarda kutlayacağım, torunumu kutlamak için dönüşünü bekleyeceğim anlayacağınız.

 Bu benim kaderim. Benim gibi evlatları, sevdikleri uzakta olanlar anlar en iyi beni. Ben gene şanslıyım iki evladımdan büyüğü yakınımda hiç değilse. Hergün görebiliyorum onu. Küçük kızım ve torunlarımı ise bilgisayarda görebiliyorum görüntülü konuşmalarda.

 Yarın küçük kızımın doğum gününden başka Dünya Kadınlar günü de. Önceki yıllarda bu günle ilgili çok yazı yazdım zannediyorum. Şimdi tekrar kadınların yaşamdaki önemi, uğradıkları haksızlıklar, sorunları hakkında yazacak değilim. Anlattıklarımı herkes çok iyi biliyor ve herkes tekrarlıyor devamlı. Ama gene de her gün gazetelerin üçüncü sayfalarında bir dizi şiddete uğramış kadın, ölümle sonuçlanan olaylar okuyoruz. Demek ki anlatmak, yazmak sonucu değiştirmiyor. Veya istendiği kadar değiştirmiyor.

 Cok iç kapayıcı bir yazı oldu değil mi? Ama bana da hak verin. Yakın geçmişte, daha bir kaç ay önce yaşadığım büyük kaybın etkisi kolay geçeceğe benzemiyor. Gene de ben aynı olay başına gelen bir çok hemcinsime göre daha güçlüyüm. Bu gücümde karakterim kadar yakınmdaki büyük kızımın ve torunlarımın çok büyük rolü olduğu kesin.

 Yazım iç kapayıcı oldu.Üstelik blog yazılarımıza eskisi gibi resim ekleme şansımız da yok artık. Öyle bir imkanım olsaydı bahar ayının simgesi mimozaların bir fotoğrafını eklerdim bu yazıya.

 Siz eğer yazımı okursanız bir demet sapsarı, mis kokulu bir demet mimoza hayal edin ek olarak. Ben yazarken hayal ettim, hatta mimozaların o eşsiz kokusu burnumda hala.......

 

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..