Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Mızıkacıların direncini kıracaktım!!!

Mızıkacıların direncini kıracaktım!!!
 

Bu Direnen Mızıkacıları var ya...
Yatsın kalksın, dua etsin, araç kullanacağım için gram alkol almadım o gece...
Ömer ağabeyi şöhret yaptı adamlar.
Müziği duyunca, ortaya çıktı, iki bacak attı adam, tak manşet..
Anladım ben onun Milliyette ikinci sayfaya çıkacağını, videolarının internet sitelerinde gösterileceğini...
Bir ara baktım partiyi kazanıyor.
Solist kıza, kaş göz yaptım, olmadı. Seslendim.
Beni duymuyor...
Uzaktan "roman" diyorum ağır dudak hareketleriyle, derdimi anlatmaya çalışıyorum..
Kız bana kafasını sallıyor.
"Roman" diyorum "Roman"
Asortik çalgıcı canım bunlar...
Roman diyorum o kesin "Romans" anlıyor...
En sonunda kızdım bağırıyorum.
- Şopar şopar, şoparım ben!!!
Yine bir tepki yok. Bu sefer Kemancı ile kıvırcık koyunu yabancılara benzediği için İngilizce denedim şansımı
Ayem Şopar, Ayem Trakya, ay kam from Silivri... Çorlu... Hayrabol
Nerden bileyim ben bu Amerikan havalarını...
Dokuz, sekizlik çalın bir şeyler!!!
Hiç duydukları yok...
Kızcağız zaten serçe kadar; gözüme kestirdim.
Bir ara dedim ki; yükleneyim soliste bastırayım alayım elindeki mikrofonu.
"Gül Alimin saçlarından bir başlayayım" , "dol kara bakır dol"dan çıkayım..
Kapanışı "benim agam yanlış yapmazla" olmadı, "Yüksek minareden attım iki taşla" Yapayım.
Olmadı be!
Yüreğim yetmedi
Yaşlı kurt Amerikan havalarında, gündeme bomba gibi düştü...
Ben kesik su sesi; Tısssss!
Zaten Can da yoktu, gelirken cebinden aradım. Çöle gitmiş.. Sitem ettim tabii, "Kırk yılın başı işyerine geliyoruz, sen kendini çöllere atıyorsun dedim".. Sesini çıkartamadı.
Allahtan çıkışta kalemi ile blog-notunu zula yaptım...
Bu sabah iş yerine geldim, arkadaşlar arıyor:

- Ali Ömer ağabey Milliyete çıkmış
- E ben çıkmamış mıyım?..
- Seni göremedik.
- Toplu fotoğraftada mı yokum?
- Var öyle bir fotoğraf ama sen yoksun... Aaa şimdi gördük... Kellen çıkmış...

Yedim kendimi ofiste yedim...

Bir dahaki buluşmaya, Gırnatacı Hüsmenle darbukacı İbraaamı da alıp geceye damgamı vurmazsam...

Önemli not: İkinci videoda (Ömer'in videosu) kameranın önünden geçen kot montlu bahtsız adam benim...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..