Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '20

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Moral Pizzası

Moral pizzasının güzelliğini benden dinlemeye hazır mısınız?

Daha önce böyle bir pizza çeşidi duyduğunuzu sanmıyorum. Size bu hafta farklı bir pizzadan bahsetmeye geldim. O severek tükettiğimiz pizzanın da iyi kalplisi varmış.  “ Ben sizin diğer yediğiniz pizzalara benzemem. “ dercesine farkı ortaya koyan türden. Bu hafta onunla tanıştık, tutup kolundan bu köşeye getirdim. Şimdi de size anlatıyorum, en sevdiğim.

Bir pizza markası, pandeminin en zor zamanlarında ülkemizin sağlık çalışanları için “ İyilik hareketi “ başlatmış ve 49 farklı ilde,131 hastanede yaklaşık 152 bin moral pizzası dağıtımı gerçekleştirmiş. Şimdi ise bizler normalleşme sürecine uyum sağlamaya çalışırken, pandeminin zorluklarını aşmak amacıyla “ Hadi el ele verelim. “ diyerek ihtiyaç sahibi olan vatandaşlarımızın yanında olmak istiyor. Kendi tabirleriyle “ Domino “ etkisinde bir hareket başlatarak tam anlamıyla iyilik hareketinde bulunuyorlar. İyilik hareketi nedir peki? Şu şekilde işliyor : İyilik hareketi gönüllüsü, elindeki kodu “ Bu pizza onu çok mutlu eder.” dediği kişilere ulaştırıyor. Kodu alan ihtiyaç sahibi ise belirtilen internet sitesinden, uygulamadan veya telefon numarasından iletişim kurarak kod aracılığıyla pizzasını ücretsiz olarak sipariş verebiliyor. Oldukça kolay. Çok tatlı düşünülmemiş mi?

Böyle örnek hareketler beni gerçekten mutlu ediyor. Bir kutu pizza diye geçiştiremeyiz, bir dilim ekmeğin kıymetini bilmemiz gerekiyor. O paket pizza, bir veya daha fazla kişinin karnını doyurabilen bir pizza. Kaldı ki sadece karın doyurmuyor, kalbi de ısıtıyor fazlasıyla. 

Tüm işletmelere ve üreticilere örnek olması dileğiyle.

Bu İyilik Hareketi’nde yer almaktan mutluluk duydum, çok teşekkür ve bol sevgi benden size!

Sağlıkla Kalın!

Not: “Bana göre dünyanın en lezzetli pizzası sensin. “

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..