Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Haftasonu
 

Motosikletle çınarcık-Gemlik gezisi

Motosikletle çınarcık-Gemlik gezisi
 

20 Temmuz’ da ki Motofest2008 için çadırım ve motorumla fuar alanındaydım. Hemen ağacın altında çadırımı kurup birazcık uzandım.


Yanı başımdakilerle sohbet ettik bu arada. Öğleden sonra zıpkınımı alıp denize gitme kararı verdim. Deniz berrak ve dalgasızdı. Denizin altı kesinlikle üstünden çok daha güzel. Akşama yakın bir süreye kadar denizdeydim. Akşam olunca yemeğimi yiyip fuar alanına döndüm. Bulutsuzluk özlemi konseri harikaydı. Canlı performans bir başka oluyor. Sonrasında ki müzikler hoşuma gitmediğinden çadırıma döndüm. Yatağımı şişirip yatmaya koyuldum.


Sabah kalkar kalkmaz çadırımı topladım. Amacım yol yapmaktı. Kahvaltı ettikten sonra Çınarcığın çıkışında gördüğüm tabelanın yanına gittim. Yaylalar, şelaleler yazıyordu. “ İşte gitmek istediğim yer” dedim.

Önümde dağ yolları, orman, şelaleler vardı. Koyuldum yola. Bilenler bilir, en sevdiğim şey.

Yol güzel, hava güzel, her şey yolundaydı. Çeşmede durup su içtim.

Sonra çeşmenin başındayken eski bir motorcu olan biri geldi. Onunla yarım saat boyunca motosiklet ve yollar üzerine sohbet ettik. Güzeldi.

Devam ettim. Tırmana tırmana yaylaya kadar gelmiştim.

Yolda şifalı su tabelası gördüm, hemen gittim. Her şifalı su gibi acıydı

Yayladan aynı yolu geri dönmektense yola devam etmeye karar verdim. Yol gemlik körfezine çıktı

Artık geri dönüş hiç sevmediğim ana yoldan olacaktı. Hem yapı olarak haz etmem, hem de motorum küçük olduğundan hız yapamıyorum ve tehlikeli oluyor. Dönüşümde cep telefonumu düşürmüşüm cebimden. İyi ki eski telefonumu almışım yanıma, malum olmuş bana

Neyse benim için harika bir geziydi yeniden doğmuş gibi oldum, tavsiye ederim. Yeşilliklere dağlara çıkmak isteyen olursa gelmeye hazırım.

 
Toplam blog
: 13
: 1948
Kayıt tarihi
: 06.08.09
 
 

Bankacı. Lise mezunu.Tam bir doğa tutkunu. Çevresinde gördüklerini anlamaya, yorumlamaya çalışan ..