Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '07

 
Kategori
İnternet
 

MSN'de altı blogcu / GÖKKUŞAĞI

MSN'de altı blogcu / GÖKKUŞAĞI
 

Gökkuşağı gibiyiz, rengarenk.


Her halde MSN'de yaşadıklarımız seri olacak gibi gözüküyor. Neden derseniz, dün gece olanlardan sonra. Ben arkadaşlarımı bir araya toplayıp şarkılarını da armağan ettikten sonra aralarından erken ayrılmak zorunda kaldım. Benden sonra ne yaptılar bilmiyorum. Ama bundan sonra bu işe daha iyi organize olacağız gibi, dün akşam ilk adımların atılmasını sağladık.

MSN'de konuşmaya yani "CHAT" yapmaya başlayınca ortalık karışıyor. Her ne kadar isim gözükse gene de karışıyor. Çünkü MB da dikkatinizi çekmiştir, aynı isimden bir kaç tane, hatta bazılarından çok var. Dün gece "Arkadaşlar, bu böyle olmaz, lütfen herkes kendine bir renk seçsin, yazınızı okurken kim olduğunuzu daha iyi anlarız" dedim. Zaten bazılarının rengi vardı. Anlamadığım Fenerbahçeli arkadaşımın niye KIRMIZI seçtiği, gerçi başka arkadaşım benden önce davranıp sordu? "Yanında sarı var mı?" diye. Neyse artık, o kırmızı, diğeri pembe, bir diğeri açık mavi, bende koyu yeşili seçtim (gözlerimin rengiymiş, yeni öğrendim, aynaya baktım, benziyor, biraz). Baktım aramıza sonradan giren arkadaşımda aynı renkte, hemen uyarıyı aldı, yazısının rengini değiştirip koyu mavi oldu.

Koyu mavi gelince hemen aklıma geldi; "Yav, koyu mavi, bu kız ... " Neyse bu konuya sonra değinirim ya da blog yazıp sevgili M.İ. yi sonraki yazılarımın birinde ben de burada tanıtmaya çalışırım, böylece çorbada benim de tuzum bulunur. (Belki sonraki yazımda olabilir, hazırlık yapmam lazım, hiç bir şey aceleye gelmez.)

Bu arada siz hem M.İ. yi hem de "MSN'de altı blogcu" nun şarkısı olan hit parçasını merakla bekleyin bakalım.

Aramıza her katılanın rengi var artık. Dün gece aramıza ilk kez katılan (ben ayrılana kadar rengi belli değildi) bir arkadaşımız daha olmuştu. Onunla beraber sayımız onsekize yükseldi. Sayı artacak gibi gözüküyor. Dün akşam konuştuğumuz arkadaşlarıma şarkılar armağan ettim, her zaman olduğu gibi, nedir diye merak edenler olabilir;

"Bekle beni İstanbul",
"Deniz üstü köpürür",
"Benzemez kimse sana",
"Bir ilkbahar sabahı",
"Al sazını sevdiceğim şen hevesinle, çal söyle benim şarkımı sevdalı sesinle",
"Gidemem gidemem o kadar uzağa gidemem, tek çarem beni atın uzağa KUŞLAR"

Ama koyu mavi :) ısrarla; "Abi M.İ. den bir şarkı daha" deyince hemen bir başka şarkısını da gönderdim.

Şaka bir yana, ben ayrılana kadar hoşça vakit geçirdik. Aramıza katılmak isteyen arkadaşlar renginizi seçin. Hatta sevdiğiniz şarkıyı da bildirin, birlikte dinleyelim.

Aklınıza gelen yenilik ve düşünceleri paylaşalım. Hem burada hem de "MSN'de altı Blogcu"da.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..