Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Muhsin Yazıcıoğlu anısına, şiirim

Muhsin Yazıcıoğlu anısına, şiirim
 

Yiğidim;

Soğuk dört duvar arasından geldin
Acıya yüreğini koydun bre yiğidim
Dışarıdan bihaber iken mapusta
Aldın kalemi boş durmadın yiğidim

Hayat dediğin nedir ki? Bir boş, bir hoştu
Kurdun partini, seni seven dostların coştu
Seni duyan, canların, heyecanla partine koştu
Tam seçim zamanı gidilir mi bre yiğidim

Ülkemizin her türlü partilere ihtiyacı var
Bulmuşuz senin gibi lider zor, zar
Dedikki, senle bu güneş doğar
Bizi bırakıpta nereye gittin yiğidim?

Bu Vatan, bu insan seni unutmayacak
Belki türküler, belki nağmeler yazacak
Bu hayatta doğmadı güneşin ama
İnşallah ahirette sana doğacak..

Bu şiirim tüm Muhsin Yazıcıoğlu sevenlerine ve partisine armağan olsun
Allah rahmet eylesin...

Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..