Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Muhteşem yaratıcılık

Muhteşem yaratıcılık
 

en şeker sevgi....


26 yaşım itibari ile Allah'ım bana anne olmayı nasip etti. Şükürler olsun binlerce kez yaradanıma. Oğlumla birlikte yepyeni bir dünya açıldı önümde. Sanki kilometremi sıfırladım ve onunla yeniden doğuşumu yaşıyorum.

Konu çocuğunuz olunca akan sular duruyor. Merak etmeyin öyle son dönemler de bir çok yeni anne olmuş (ünlüler gibi) burada yeniden anneliği yazmayacağım. Çünkü bence bu annelerimize, anneanneleri ve babanelerimize saygısızlık olacağını düşünüyorum.

Benim aslında söylemek istediğim hayatımda yaşadığım 360 derecelik değişim. Artık maddi kavgalardan ziyade daha sağlıklı (ruhsal ve bedenen) bir insan olmanın daha kolay olduğunu farkettim.

Bunları yaşarken çalışma hayatına verdiğim 2, 5 senelik aranında katkısı büyük oldu. Yünler, keçeler, boncuklar ve lezzetli tatlar girdi hayatıma. Son 1 senedirde hayranlıkla takip ettiğim pasta yapma sanatı. Yemeği ve eğlenceyi seven birisi olarak o muhteşem pastaları yapabilenlere gıbta ediyorum. Hatta birazcık kıskançlığım olmuyor değil. Çünkü şeker hamurunu yapmayı beceremedim. Bir iki denemem oldu ve ev haliyle iyiydi. Ancak takip ettiğim bazı bloglardakiler gibi henüz şahane değiller.

Hani son dönemin moda lafı çocukta yaparım, kariyerde. Aslında o hiçde öyle olmuyor çoğu insan için. Ama kadın olarak herşeyin üstesinden gelmeyi başarıyoruz.

Galerime birkaç şeker hamuru örneği koydum. Hiçbiri benim yaptığım şahaneler değil. Ama adını hatırlayamadığım (çoookkk özür dilerim) şahane ustaların ellerine sağlık....

İnşallah bu kış bende azimle şeker hamuru yapmayı başaracağım.

Sevgiler......

 
Toplam blog
: 6
: 1023
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Dünyanın ucunda bir gül açılmış Efil efil esen yele merhaba Karanlığın sonu bir ulu şafak Sarp ka..