Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Mühürün Var

Mühürün Var
 

Birlikteliklerde güven zaruri bir ihtiyaçtır.


Yıllarca saldırdın, kapıları kapadın
bıkmadım, çabaladım
gözlerinde ağladım
anladım… Yok gözlerin
bir iblisin
soyunu sürdürmesinde kullanılmışım
ilkel bir hayvanın
ehlileştirilme programında denek olmuşum.


Vay dünya vay!
yalancı cennetmişsin
vay düzen vay!
düzülmekmişsin.

Bir bilse dağlar
nasıl üzüldüğümü
bir bilse bulutlar
denizler
imi timi kaybolmuş
bereketini yitirmiş bozkırlar ah!
yarılırdı belki
kırılırdı belki Çukurova.

Sen suçlusun!
sen suçlusun!

bir anlamı yok ya;

Ey yâr!
diyemiyorum sana
çünkü
bu matemde mühürün var Çingene
bu matemde mühürün var.

Ferudun Ergan
17.Şubat.2010

 
Toplam blog
: 18
: 323
Kayıt tarihi
: 24.04.10
 
 

Gerçek adım Ferudun Ergan'dır, Osmaniye ilinde yaşarım, bekarım, hizmet işleri yapan aile şirketimiz..