Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Müjde !..Nurtopu gibi bir skandalımız daha oldu...

Müjde !..Nurtopu gibi bir skandalımız daha oldu...
 

İki keçiyi güdemeyenler önemli mevkilerde...

Koyunlar ,çobansız kalırsa...

Abrurrahman Çelebi de keçiler olur...

Önce haberi okuyalım...

Kaynak,taze ve basından...

http://haber.gazetevatan.com/polis-kolejinden-2-farkli-sonuc/388887/1/Gundem

İşte tırlattıran diyaloğlar...

-Sınavı kazandınız...

Oh ne ala...Hazırlanayım...

Yok...yok yanlışlık olmuş...

Hata bizde değil...MEB hatalı...

Dalga mı geçiyorsunuz ?..

Dalga denizde olur...

Ne beceriksizsiniz...

Tutuklayın görevliye hakaret var...

Ama biz masumuz...

Masum olmanız bile hakarettir...

Sınav notum çok yüksek...

Hayır kaybetmişsiniz...

Neden...

Bilmem..

Bugün git...yarın gel...

Yapmayın..

Yapma değil fabrikasyon...

İmam-hatip okumadım...Ondan mı acep ?..

Bilmem...Git başımdan...Yorum yok...

Bu kaçıncı skandal ?..Yetmedi mi ?..

Vatan...Millet ...Sakarya!...

Ne...?..

Vatan gazetesi...

Anlamadım...

Zzzzt Erenköy...

Anladım...Ama geç oldu !.?***???!!!***??!!..

........

Spontane diyaloğlar...

Ama haber gerçek...

Aymazlıklar Kommedyası ...Bu sinemada !.....

Her zaman...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..