Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Musalla taşındaki bahtsız!

Serhatt’ın yazısını okuduğumda şöyle bir yorum yazmayı düşünmüştüm.

“Yahu kardeşim, derneklerin kuruluş amaçlarında bahsettiğin kriterlerin dışında bir görüşün benimsenmesi zaten yasaya aykırıdır. Neden böyle bir açıklama gereği düşündün?”

Gelen yorumları okuduğumda Serhatt’a hak verdim!

Milletin kafası karışık!

Ben birkaç yıldan beri buna şahidim! Diyelim adam ölmüş ve biri ona başsağlığı diliyor!

“Allah rahmet etsin Abi!”

Bu adam yüzde yüz iyi adammış! Baksana rahmet temenni ediliyor Yaradandan!

Biri daha var!

“Toprağı bol olsun Abi!”

Bundan şüpheliyim! İşe Yaradanı katmamış! Direkt belediye kepçesine havale edilmiş!

“Toprağı bol olsun dedin Mehmet!”

“Evet!”

“Niye? Toprağı ne yapacak?”

“Altından çıkamasın diye! Gebersin ..ne!”

“Ulan iyi bilirdik demedin mi cenazesinde?”

“Gel de içime sor!”

Dedim ya Milletin kafası karşık diye!

En iyisi bunlara hiç sormamak musalla taşında!

İçi başka düşünüyor, dışı başka diyor!

Teslim alanların da kafası karışacak!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..