Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Mustafa Kemal Atatürk

Bu yazıyı yazmadan önce acaba sadece ben mi diye düşündüm.İ zleyen tüm arkadaşlarıma, dostlarıma sordum. Önyargılı olmayayım önce, seyredenlere sorayım, aramızda değerlendirelim diye düşündüm.

Seyrettiğim sırada sinemadaki atmosferi değerlendirdim. Buz gibiydi. Kimse alkışlamadı. Kimse ağlamadı. Sadece müzikler güzeldi. Ama buz gibi havayı o bile ısıtamadı.

Türk halkı bu filmi izlemeden eleştirmenler izlemiş. Antalya film festivalinde izlenmiş. Şu anda eleştirmenler neredeler merak ediyorum. Hepsi yurt dışında mı. Görüş belirtmekten mi çekiniyorlar.

Dünya üzerinde hangi lider halkı tarafından bu kadar yürekten sevilmiştir.

Kimse Ata'mızı yüreğimizden söküp atamaz.

Ben iyi bir sinema izleyicisi olarak ne görsel olarak, ne konu bütünlüğü açısından, ne de Ata'mızın hayatının doğruluğu açısından beğenmedim. Eğer bir Atatürk belgeseli yapılacaksa lütfen Can Dündar yapmasın.

Mustafa Kemal Atatürk bizim için çok değerli, sıradan biri değil, yüzyılın dehasının hayatını anlatmak konusunda daha duyarlı olunmalı. O'nun insan yönünü de, asker yönünü de, devlet adamlığını da biliyoruz ve yürekten seviyoruz.

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..