Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
Müzik
 

Mustafa Sandal hayranlarıyla tweetleşti

Mustafa Sandal hayranlarıyla tweetleşti
 

Mustafa Sandal'ın Twitter resmi


Mustafa Sandal hayranlarıyla Twitter sohbeti yaptı. Facebook ve Twitter sayfalarında yolladığı mesajda: '' 1 saatlik sohbet molası! Arkadaşlar twitter'da sorularınızı yanıtlayacağım, tabi yetişebildiiim kadarıyla. Merak ettiğiniz birçok şeye yanıt vermeye çalışacagım. Göruşmek üzere :)'' diyen sanatçı 1 saat boyunca yetişebildiği kadar hayranlarının Twitlerini cevaplandırdı.

Çok yakında yeni albümünü çıkaracak olan sanatçı geçmişten günümüze yönelik bir çok soruyu cevaplandırdı. İşte Mustafa Sandal'a yöneltilen Sorular ve sanatçının verdiği cevaplar: 

Mustafa Sandal: sevgili dostlar söz verdiğim üzere buradayım. Sorularınızı  yanıtlayacağım yetişebildiğim kadar.

 Twit: Ankara'ya da gelecek misinz?

Mustafa Sandal: Ben Ankarallıları, Ankara'yı çok özledim gelmem mi tabii ki geliceğim :)

 

Twit: Kaç tane örgü kazak hediye aldınız ? :)

Mustafa Sandal: İnan hatirlamiyorum :) Ama yüzlercesi sosyal yardım projesinde kullanıldı. Biliyorsunuz.

 

Twit: Şu ana kadar bir hayranınızdan aldığınız sizi en çok etkileyen hediye neydi ? (3 yaşımdan beri sizi çok seviyorum bu arada:) )

Mustafa Sandal: Canımsın teşekkür ederim sevgimiz karşılıklı biliyorsun. Sizlerden gelen her hediye benim için çok özel asla ayırt etmem edemem.

 

Twit: Albumu sabırsızlıkla beklıyoruz, ne zamn geliyor?

Mustafa Sandal: Çok az kaldı, hatta sadece günler kaldi diyebilirim. Net tarihi haftaya vereceğim. Çok içime sindi umarim siz de beğenirsiniz.

 

Twit: Yıllardır nasıl oluyor da bu kadar genç kalıyorsunuz?

Mustafa Sandal: Duzenli spor, hayata pozitif bakmak, sizlerin muhteşem enerjisini damarlarimda hissetmek :)

 

Twit: Albümün tamamlanma durumu yüzde kaç şu an sizce?

Mustafa Sandal: 90 diyebilirim kardeşim

 

Twit:  Bir projede yer alacak misin veya yakinda bir album cikaracak misin? :-)

Mustafa Sandal: Önemli ve büyük bir spor organizasyonunun elçiliğini yapacağım. Yakında size duyurulacaktir. Album zaten gunler sonra geliyor.

 

Twit:Benim sorularımı yazmaya tweet yetmez. Mustinet  burda biliyosun dimi abicim :)

Mustafa Sandal: Her zaman! Yolumuzun ve yolculuğumuzun devamı var. Mustinet ruhu hiç bitmez.

 

Twit: Küçükken rüyamda seni görüyodum onun arabası var şarkındaki sarı arabayla beni gezdiriyodun aşıktım resmen hayal kuruyordum :)

Mustafa Sandal: :)))

 

Twit: Doğum günü buluşmaları artık olmayacak mı.?

Mustafa Sandal: Olacak. facebook ve twitter takipçilerimizle hem 11 Ocak partilerinde hemde katıldığım TV programlarında sürekli buluşacağız.

 

Twit: İmza günleri olacak mı ??

Mustafa Sandal:  İmza günü değil de daha çok konserlerde ve facebook - twitter buluşmalarında gorüşeceğiz burada daha sıcagiz :)

 

Twit: Çocukluğum senin şarkılarınla geçti. Araba şarkın çalmadan yemek yemiyomuşum. Çocukluk aşkımsın beniim!! :)

Mustafa Sandal: Ne guzel :)

 

Twit: Bence birçok insanTV programlarınız sayesinde sizin ne kadar samimi ve içten oldugunuzu bir kez daha görmş oldu :) devamını bekliyoruz.

Mustafa Sandal: O sizin güzel görüşünüz Teşekkür ederim. Devami gelecek hiç merak etmeyin.

 

Twit: Kendimi bildim bileli Mustinet vardı. Hala var iyiki var:) Sadece sevgilerimi iletmek istedim.

Mustafa Sandal: Sevgiler benden :)

 

Twit: Albümde 'Şıkır Şıkır' ın Musti versiyonu olacak mı ?

Mustafa Sandal: Hayır olmayacak hepsi 0 km.

 

Twit: Ben ona tweet attım kalemim yoktu kağıdım da okumuş mu ooo okumuş mu :( ?

Mustafa Sandal: Okumus :)

 

Twit: 96dan bu yana delinim delin... Bi cevap bana  =( ÖZLEDİM O ZALİMİN SESİNİ SOLUĞUNU... =(

Mustafa Sandal: Bende özledim az kaldı çok az :)

 

Twit: Ay ben senin twitlerimizi okuyup hepsine bir bir yetişmeye çalışmanı yerim ya böle bi doğallık yok musti :) seviyorum seni :)

Mustafa Sandal: :) yetişemiyorum maalesef.

 

Twit: Çıkacak olan yeni albümden ilk klip hangi parçaya çekileceğine de karar verildimi şimdiden?

Mustafa Sandal: Çok zorlanıyoruz. Hepsi olabilir son ana kadar bekleyeceğiz en doğru kararı vermek için.

 

Twit: Tek yıldızımdın çocukluğumda. Aşka yürek gereğin oldugunu ögretendin. Musti ve bu hayranların Sessizliğine İSYANKAR, gelsin albüm :)

Mustafa Sandal: Gelsin valla :) Bunları duymak çok güzel iyiki varsınız.

 

Twit: Gölgede Aynı, Akışına Bırak, Detay... Çocukluğumda en büyük izi olan adamsın be abi.

Mustafa Sandal: Dur daha yeni başladık :))

 

Twit: Öylesi bir değersin ki Türkiye için. 90 yıllarda seni dinlemek büyük ayrıcalık. İyiki varsın tek altın plak ödüllü gerçek sanatçı.

Mustafa Sandal: Hmm süpermiş :) Siz de iyi ki varsınız.

 

Twit: Azerbaycan'dan salamlar Çok sevirik sizi. ingilizce mahnilariniz cok yahşiydi! Devamını gozleyirik :))

Mustafa Sandal: Azerbaycan'a selam çok özledim sizi.

 

Twit: Evet bencede daha yeni başladınız ben 1992'liyim ve bütün şarkılarınızın hayranıyım. Şu an son ses Gidenlerden dinliyorum.

Mustafa Sandal: E hadi hep beraber dinleyelim o zaman :)

 

Twit: Küçüklüğümden beri hayran oldugum tek sanatçı... Onun arabası varla büyüdük :-) Süpersiniz :-):-)

Mustafa Sandal: Birlikte büyüyoruz :)

 

Twit: Sen sabah olmuşsa ile çocukluğum, Araba ile gençligim Aska Yurek Gerekle olgunluğumsun. Adamın dibisin Çarsı'nın gözbebeğisin.

Mustafa Sandal: Adamın dibisin he? Bu bu bu :)

 

Twit:Buda benim YAMANIM.Deli yangını dinlemeden ne susuyor ne de uyuyor. Birgün videosunuda gönderecegim size.

Mustafa Sandal: Allah bağışlasın cok tatlı.

 

Twit: 10'a yakın veya fazla tweet attım. Mustafa abi arkadaslarla iddiaya girdim. Cevaplarsan sevinirim :) İzmirden selamlar...

Mustafa Sandal: Kazandin :))

 

Twit: Bana şarkılarınla hep güzel anlarımı hatırlatıyorsun ((: Pazara kadar degil mezara kadar Mustaafaaa Sandal (((:

Mustafa Sandal: Eveeeet

 

Twit: Sabırsız kalbim bir tek aşkına isyankar! Ben buşarkıyı Cenevre'nin alışveriş merkezlerinde dinlerdim. Şimdi de yabancılarin dillinde.

Mustafa Sandal: Süper!

 

Twit: Bu şapkada sizin imzanız var. Şile Konseri 2009 :) O da küçük mustici:)

Mustafa Sandal: İşte bu! Kocaman öp benim yerime :)

 

Twit: 12 yıl önceydi Akışına Bırak kasetinin çıkışı ve ben 13 yaşımdaydım. Benm için Geriye Dönmem artık  bir başkadır. Eskilere götürür.

Mustafa Sandal: Geriye Dönmem benim için de çok başkadır.

 

Mustafa Sandal: Sevgili dostlar sanırım binden fazla tweet geldi. Bir anda yetişemedim hepsine. ilginize çok teşekkurler. Beni çok mutlu ettiniz. Yanıt veremediklerim kırılmasın lütfen, yeniden geleceğim. İyi geceler :)

 

 
Toplam blog
: 138
: 10449
Kayıt tarihi
: 03.06.10
 
 

Müzik dinlemek (Türkçe Pop) ve futbol maçı (özellikle Beşiktaş maçları) izlemekten hoşlanıyorum. ..