Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '06

 
Kategori
Müzik
 

Mutfak şarkıları

Mutfak şarkıları
 

Mutfak şarkılarını bilir misiniz? Hani şu mutfaga girdiğimizde yemek yaparken söylediğimiz, ama sözlerini degiştirerek söylediğimiz şarkıları...

Benim mutfağımda, babamın hediyesi olan küçük bir radyom var. O küçücük radyo evimin her tarafını gezer benimle birlikte. Ben nereye o oraya. Gece müzik dinlemeye de bayılırım aynı zamanda. Şarkı bittiği anda başka kanallara geçerim. O saatte daha çok slow müzik tercihimdir.

Ha evet; radyo mutfaktayken ben tamamiyle mod değiştiriyorum. Kendimden geçiyorum. Şarkıların gerçek sözlerine baglı kalmayı sevmiyorum orada. Aynı müziğe bambaşka sözler uyarlama yetenegine sahip oluyorum birdenbire. Ev ahalisi şaşkınlıklar içerisinde meraklı bakışlarla başıma toplanmıyorlar mı. Bitiyorum orada... çok büyük keyif alıyorum... Mutfak kahkahalara boğuluyor...

Yani... Bilinen bir türküyü Türk sanat müziğine, pop şarkısını da Türk halk müziğine çevirme yeteneğine sahibim. Son zamanların hit şarkılarının da sözlerini de degiştirerek söylemeyi seviyorum.

Kurallara uyarak yaşamayı sevmiyorum. Belli bir kalıpta olmayı sevmiyorum. Disiplini hiç sevmem. Belki de bu yüzden böyle olmayı seviyorum.

Siz de deneyebilirsiniz. Sözlerini unuttuğunuz şarkıların gerisini kafadan atabilirsiniz. Özgürce... Dilediğiniz sözcükleri oturtabilirsiniz oraya. Müthiş bir keyif, inanın... Sanki o şarkı size ait oluyor birdenbire. Ben, ''Nazan öncel de kimmiş, o kimmiş.. Aa o da kim?" demeye başlayınca, artık durumun vahimliği çıktı ortaya.

Kızım ''Annecim sen kendini aştın artık valla bilemiyorum'' diyor. Ben de aynı fikirdeyim bu konuda.

Aldım başımı gidiyorum. Biri bana dur desin canım..:)))

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..