Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '14

 
Kategori
Kitap
 

Mutlaka okumalısınız

Mutlaka okumalısınız
 

mağazacılığı meslek olarak görüyorsanız eğitim şart


Mesleğe ilk başladığımda üstlerimden biri bu işi layıkıyla yapmak istiyorsan önce Mor İnek ve Suat Soysal'ın Mağazacılık kitabını okumalısın demişti.

Kitap okumayı hep çok sevmişimdir ama kitap okumakla satışı hiç bağdaştıramamıştım ürünleri öğren anlat ve sat diye düşünmüştüm. Yine de okudum ve okudukça sadece satış konusunda değil pek çok konuda geliştiğimi hissettim ve gördüm.

Sizler için kitaplardan bazı alıntılar yapmak istedim;

YILMAZ SÖNMEZ (Öğrenilmiş Çaresizliği Yenmek) Şu kısacık hayatta sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma.

Başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. Sana bir kötülük yapıldığında verebileceğin en iyi karşılık 'unutmak' olsun. Bağışla ve unut.

Unutma hayat geçilmesi gereken bir köprüdür. Geçerken köprüde oyalanmak niye?

HAKAN ÖMER GİDER (satışçının antrenman notları)Kişilerin öğreneceğini beklemek doğru değildir. Çünkü beklemek bir öğrenme yöntemi değildir.

Hata yapanları da öncelikle bir insan olduğu için sevin, yaptığı hatalar için en az bir kere affedin. Mutlaka yaptığı yanlışlardan ders çıkarması gerektiğini gösterin. Önce işletmeniz sonra da insanlık için kazanın ve kazandırın.

ROBIN SHARMA (ferrrarisini satan bilge )Bugün kaderimizin efendisi olduğumuza, bize verilen görevin gücümüzü aşmadığına ve onun ıstırap ve zahmetlerinin gücümüzün ötesinde olmadığına eminim. Kendimize inandığımız ve kazanmak için yenilmez bir iradeye sahip olduğumuz sürece zafer bize uzak olmayacaktır.

Dizgin vurulmamış bir coşkuyla yaşamanın önemini hiçbir zaman unutma. Tüm canlı varlıklardaki harikulade güzellikleri görmeyi ihmal etme. Bugün ve içindeki her bir an bize verilmiş bir hediyedir. Amaçlarına odaklanmaya devam et. Evren geri kalan herşeyi halledecektir.

  

 
Toplam blog
: 8
: 506
Kayıt tarihi
: 17.11.14
 
 

1982 İstanbul doğumluyum. Liseye kadarki eğitimimi Kırklareli'de tamamladım. Tatil için gittiğim İs..